Sustainability and creativity in Glass industry in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU130533" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU130533 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Udržitelnost a kreativita ve sklářském průmyslu v České republice
Original language description
Tento článek obsahuje výsledky dotazníkového průzkumu v oblasti indikátorů kreativity a udržitelnosti ve sklářském průmyslu v České republice. V současné době dochází k častému nahrazování plastu jiným materiálem. Je zde tedy možné, že výrobky ze skla budou nyní více požadovány než dříve. Dotazníkové šetření odhalilo, které ukazatele jsou pro firmy zajímavé a žádoucí a na druhou stranu které nikoliv. Je zde patrné, že velké firmy sledují více ukazatelů, než společnost o pár zaměstnancích. Tyto společnosti více dají na tzv. „selský rozum“, než na hromadu ukazatelů a metodik. Také je velký rozdíl mezi společnostmi zabývajícími se výrobou technického skla, nebo výrobou bižuterie. Je zřejmé, že u bižuterie je větší prostor pro kreativitu, než při výrobě např. skla do automobilů, bezpečnostních skel apod.
Czech name
Udržitelnost a kreativita ve sklářském průmyslu v České republice
Czech description
Tento článek obsahuje výsledky dotazníkového průzkumu v oblasti indikátorů kreativity a udržitelnosti ve sklářském průmyslu v České republice. V současné době dochází k častému nahrazování plastu jiným materiálem. Je zde tedy možné, že výrobky ze skla budou nyní více požadovány než dříve. Dotazníkové šetření odhalilo, které ukazatele jsou pro firmy zajímavé a žádoucí a na druhou stranu které nikoliv. Je zde patrné, že velké firmy sledují více ukazatelů, než společnost o pár zaměstnancích. Tyto společnosti více dají na tzv. „selský rozum“, než na hromadu ukazatelů a metodik. Také je velký rozdíl mezi společnostmi zabývajícími se výrobou technického skla, nebo výrobou bižuterie. Je zřejmé, že u bižuterie je větší prostor pro kreativitu, než při výrobě např. skla do automobilů, bezpečnostních skel apod.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Workshop specifického výzkumu 2018
ISBN
978-80-214-5705-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
266
Pages from-to
214-225
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Place of publication
Brno
Event location
FP VUT v Brně
Event date
Dec 7, 2018
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—