Social media and its impact on businesses
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F20%3APU135619" target="_blank" >RIV/00216305:26510/20:PU135619 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty
Original language description
Článek se věnuje kritické literární rešerši z oblasti sociálních médií. Cílem článku je zpamování současného stavu - vymezení základních kanálů sociálních médií se zaměřením na sociální sítě, popis elektronického Word-Of-Mouth, hyperinformovaného zákazníka a příležitosti pro management.
Czech name
Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty
Czech description
Článek se věnuje kritické literární rešerši z oblasti sociálních médií. Cílem článku je zpamování současného stavu - vymezení základních kanálů sociálních médií se zaměřením na sociální sítě, popis elektronického Word-Of-Mouth, hyperinformovaného zákazníka a příležitosti pro management.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů