Research of customer experience in the areas of B2C and B2B: Use of partial least squares structure equation modelling (PLS-SEM)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F20%3APU137832" target="_blank" >RIV/00216305:26510/20:PU137832 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)
Original language description
Cílem tohoto článku je stanovit úroveň současného poznání v oblasti marketingového výzkumu týkajícího se zákaznické zkušenosti v kontextech B2C a B2B, a shrnout zde postoj k využití metody PLS-SEM.
Czech name
Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)
Czech description
Cílem tohoto článku je stanovit úroveň současného poznání v oblasti marketingového výzkumu týkajícího se zákaznické zkušenosti v kontextech B2C a B2B, a shrnout zde postoj k využití metody PLS-SEM.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů