All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digital transformation for business models innovation in small and medium-sized companies in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F22%3APU145915" target="_blank" >RIV/00216305:26510/22:PU145915 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice

  • Original language description

    Úvodní části knihy jsou věnovány trendům digitalizace ve světě a v Evropě a hybným silám digitální transformace obchodních podnikových modelů. Specifikována je kategorie digitální zralost a úrovně digitální zralosti, obchodní modely a jejich typologie včetně procesu jejich digitalizace. Následují kapitoly zahrnující problematiku obchodní strategie, podnikové procesy, podniková výkonnost a konkurenceschopnost a inovační potenciál obchodních modelů. V navazující části jsou vydefinovány dopady digitalizace pro podnikovou praxi. Mezi stěžejní kapitoly náleží metodologické přístupy k měření digitální transformace a digitální zralosti, klasifikace přístupů měření digitální transformace obchodních modelů a charakteristika výchozího konceptu digitální transformace podnikatelských aktivit. Ty jsou ukotveny v rámci hodnotového řetězce. Prezentován je i nově navržený metodický postup ke stanovení digitální zralosti podniku včetně ukázek z navazujícího manuálu zpracovaného jako součást nově navržené metodiky. V závěrečných částech knihy je prezentováno shrnutí metodologického rámce nově navržené metodiky včetně nástrojů podnikové digitalizace a příkladů (scénářů) možného postupu digitalizace v různých typech podniků.

  • Czech name

    Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice

  • Czech description

    Úvodní části knihy jsou věnovány trendům digitalizace ve světě a v Evropě a hybným silám digitální transformace obchodních podnikových modelů. Specifikována je kategorie digitální zralost a úrovně digitální zralosti, obchodní modely a jejich typologie včetně procesu jejich digitalizace. Následují kapitoly zahrnující problematiku obchodní strategie, podnikové procesy, podniková výkonnost a konkurenceschopnost a inovační potenciál obchodních modelů. V navazující části jsou vydefinovány dopady digitalizace pro podnikovou praxi. Mezi stěžejní kapitoly náleží metodologické přístupy k měření digitální transformace a digitální zralosti, klasifikace přístupů měření digitální transformace obchodních modelů a charakteristika výchozího konceptu digitální transformace podnikatelských aktivit. Ty jsou ukotveny v rámci hodnotového řetězce. Prezentován je i nově navržený metodický postup ke stanovení digitální zralosti podniku včetně ukázek z navazujícího manuálu zpracovaného jako součást nově navržené metodiky. V závěrečných částech knihy je prezentováno shrnutí metodologického rámce nově navržené metodiky včetně nástrojů podnikové digitalizace a příkladů (scénářů) možného postupu digitalizace v různých typech podniků.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL02000215" target="_blank" >TL02000215: Digital Transformation for Business Model Innovations in Small and Medium Sized Enterprises in the Czech Republic</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-271-3431-1

  • Number of pages

    312

  • Publisher name

    GRADA Publishing

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book