All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

IMPACT OF THE INSTANTANEOUS WEIGHT OF VEHICLES ON THEIR STOPPING DISTANCE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F11%3APU92220" target="_blank" >RIV/00216305:26610/11:PU92220 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VLIV OKAMŽITÉ HMOTNOSTI VOZIDEL NA JEJICH BRZDNOU DRÁHU

  • Original language description

    Experti na rekonstrukci nehod často potřebují odhadnout zpomalení vozidel jak ve fázi před nárazem, tak ve fázi po nárazu. Tyto údaje jsou potřebné také v případě, že se nehod účastní těžké nákladní vozidlo. Je mnoho publikací, které obsahují množství podrobných experimentálních dat změřených na různých druzích povrchů vozovek a při různých povětrnostních podmínkách. Většinou ale pocházejí z testů osobních vozidel a nemohou proto být použity pro těžká nákladní vozidla. Tento příspěvek se zabývá brzdnýmivlastnostmi nákladních automobilů a vlivu jejich okamžité hmotnosti na délku brzdné dráhy. Je zde rozebrána problematika brzdění vozidel včetně průběhu brzdění a legislativních požadavků na brzdné vlastnosti užitkových automobilů. Příspěvek obsahuje také výsledky z praktického měření měření brzdného zpomalení nákladního vozidla pro různé zatížení.

  • Czech name

    VLIV OKAMŽITÉ HMOTNOSTI VOZIDEL NA JEJICH BRZDNOU DRÁHU

  • Czech description

    Experti na rekonstrukci nehod často potřebují odhadnout zpomalení vozidel jak ve fázi před nárazem, tak ve fázi po nárazu. Tyto údaje jsou potřebné také v případě, že se nehod účastní těžké nákladní vozidlo. Je mnoho publikací, které obsahují množství podrobných experimentálních dat změřených na různých druzích povrchů vozovek a při různých povětrnostních podmínkách. Většinou ale pocházejí z testů osobních vozidel a nemohou proto být použity pro těžká nákladní vozidla. Tento příspěvek se zabývá brzdnýmivlastnostmi nákladních automobilů a vlivu jejich okamžité hmotnosti na délku brzdné dráhy. Je zde rozebrána problematika brzdění vozidel včetně průběhu brzdění a legislativních požadavků na brzdné vlastnosti užitkových automobilů. Příspěvek obsahuje také výsledky z praktického měření měření brzdného zpomalení nákladního vozidla pro různé zatížení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník anotací příspěvků vč. CD s plným zněním příspěvků.

  • ISBN

    978-80-214-4276-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Apr 28, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article