Analysis of accident critical pedestrian crossings in traffic accidents involving vehicles and pedestrians
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F15%3APU113917" target="_blank" >RIV/00216305:26610/15:PU113917 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza nehodových kritických přechodů pro chodce u dopravních nehod vozidel s chodci
Original language description
Článek se zabývá analýzou souboru dat o dopravních nehodách vozidel s chodci. Analyzuje vzájemné souvislosti mezi druhem přechodu a kombinací atmosférických podmínek, subjektem zavinění a rozsahem zranění chodce při těchto nehodách. Zejména pak porovnávározdíly mezi dopravními nehodami, které se udály na přechodech pro chodce se světelným řízením provozu a na přechodech bez světelného řízení provozu. Jednotlivé nehody, které byly rozlišeny podle různých kritérií, jsou pomocí souřadnic GPS vykresleny vhodným způsobem do mapy. Následně jsou dle kumulace nehod na různých přechodech pro chodce určeny nehodové kritické přechody pro chodce, u nichž je provedeno podrobnější vyhodnocení údajů o dopravních nehodách, které se na nich udály. Analýza vychází ze souboru dat o dopravních nehodách vozidel s chodci v městě Brně za období let 2010 ? 2014 poskytnutých Policií ČR na základě rámcové smlouvy o vzájemné spolupráci mezi Vysokým učením technickým v Brně a Krajským ředitelstvím PČR Jihomoravs
Czech name
Analýza nehodových kritických přechodů pro chodce u dopravních nehod vozidel s chodci
Czech description
Článek se zabývá analýzou souboru dat o dopravních nehodách vozidel s chodci. Analyzuje vzájemné souvislosti mezi druhem přechodu a kombinací atmosférických podmínek, subjektem zavinění a rozsahem zranění chodce při těchto nehodách. Zejména pak porovnávározdíly mezi dopravními nehodami, které se udály na přechodech pro chodce se světelným řízením provozu a na přechodech bez světelného řízení provozu. Jednotlivé nehody, které byly rozlišeny podle různých kritérií, jsou pomocí souřadnic GPS vykresleny vhodným způsobem do mapy. Následně jsou dle kumulace nehod na různých přechodech pro chodce určeny nehodové kritické přechody pro chodce, u nichž je provedeno podrobnější vyhodnocení údajů o dopravních nehodách, které se na nich udály. Analýza vychází ze souboru dat o dopravních nehodách vozidel s chodci v městě Brně za období let 2010 ? 2014 poskytnutých Policií ČR na základě rámcové smlouvy o vzájemné spolupráci mezi Vysokým učením technickým v Brně a Krajským ředitelstvím PČR Jihomoravs
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AQ - Safety and health protection, safety in operating machinery
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Junior Forensic Science Brno 2015 - sborník příspěvků
ISBN
978-80-214-5145-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
41-41
Publisher name
ÚSI VUT v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Apr 22, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—