POSIBILITIES OF MEASUREMENT OF TRAFFIC ACCIDENT SITE WITH USING ORTHOPHOTOMAPS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F16%3APU122809" target="_blank" >RIV/00216305:26610/16:PU122809 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.jufos.cz/wp-content/uploads/2016/08/Sbornik_prispevku_2016.pdf" target="_blank" >http://www.jufos.cz/wp-content/uploads/2016/08/Sbornik_prispevku_2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
MOŽNOSTI ZAMĚŘENÍ MÍSTA DOPRAVNÍ NEHODY S VYUŽITÍM ORTOFOTOSNÍMKŮ
Original language description
Pro využití v soudně –inženýrské praxi při analýze silničních nehod je kvalitně provedená dokumentace místa dopravní nehody (dále jen DN) základním uceleným materiálem. Je třeba mít na paměti, že na základě dokumentace místa DN budou správní orgány nebo orgány činné v trestním řízení rozhodovat o zavinění nehody, o způsobu a druhu porušení pravidel provozu na pozemních komunikacích jednotlivými účastníky nehody a vlastně celkově hodnotit DN. Tyto materiály slouží take jako základní podklady pro práci soudních znalců při analýze nehodového děje. V tomto článku se zaměříme především na metody, způsoby a prostředky používané Policii České republiky, přesněji orgány činnými v trestním řízení či orgány policie, při topografické a fotografické dokumentaci míst silničních dopravních nehod. Cílem je porovnat tyto metody mezi sebou podle jejich přesnosti a časové náročnosti.
Czech name
MOŽNOSTI ZAMĚŘENÍ MÍSTA DOPRAVNÍ NEHODY S VYUŽITÍM ORTOFOTOSNÍMKŮ
Czech description
Pro využití v soudně –inženýrské praxi při analýze silničních nehod je kvalitně provedená dokumentace místa dopravní nehody (dále jen DN) základním uceleným materiálem. Je třeba mít na paměti, že na základě dokumentace místa DN budou správní orgány nebo orgány činné v trestním řízení rozhodovat o zavinění nehody, o způsobu a druhu porušení pravidel provozu na pozemních komunikacích jednotlivými účastníky nehody a vlastně celkově hodnotit DN. Tyto materiály slouží take jako základní podklady pro práci soudních znalců při analýze nehodového děje. V tomto článku se zaměříme především na metody, způsoby a prostředky používané Policii České republiky, přesněji orgány činnými v trestním řízení či orgány policie, při topografické a fotografické dokumentaci míst silničních dopravních nehod. Cílem je porovnat tyto metody mezi sebou podle jejich přesnosti a časové náročnosti.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů