All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of driver reaction time focused on muscle response

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F17%3APU123524" target="_blank" >RIV/00216305:26610/17:PU123524 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza reakční doby řidiče se zaměřením na motorickou odezvu

  • Original language description

    Selhání lidského faktoru je nejčastější příčinou dopravních nehod (různé výzkumy definují podíl větší než 90%). Jednou z hlavních charakteristik řidiče a jeho chování je jeho reakční doba. Cílem této práce je analýza reakční doby řidičů se zaměřením na motorickou odezvu během brzdění jako reakce na různé podněty. Pro tento účel bylo navrženo 16 kosterních svalů (12 svalů společných pro pravou a levou polovinu trupu a 4 pro pravou končetinu. V rámci experimentu byl každý řidič vystaven třem různým typům podnětů, které vyžadovaly reakci pomocí dvou typů brzdění. Hlavním přínosem této případové studie je realizace měření v podmínkách reálného provozu.

  • Czech name

    Analýza reakční doby řidiče se zaměřením na motorickou odezvu

  • Czech description

    Selhání lidského faktoru je nejčastější příčinou dopravních nehod (různé výzkumy definují podíl větší než 90%). Jednou z hlavních charakteristik řidiče a jeho chování je jeho reakční doba. Cílem této práce je analýza reakční doby řidičů se zaměřením na motorickou odezvu během brzdění jako reakce na různé podněty. Pro tento účel bylo navrženo 16 kosterních svalů (12 svalů společných pro pravou a levou polovinu trupu a 4 pro pravou končetinu. V rámci experimentu byl každý řidič vystaven třem různým typům podnětů, které vyžadovaly reakci pomocí dvou typů brzdění. Hlavním přínosem této případové studie je realizace měření v podmínkách reálného provozu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Conference Proceedings of Junior Forensic Science Brno 2017

  • ISBN

    978-80-214-5486-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    7-12

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Apr 20, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article