Electric car VUT SUPER EL II
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26640%2F11%3APR26028" target="_blank" >RIV/00216305:26640/11:PR26028 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Elektromobil VUT SUPER EL II
Original language description
Maximální dojezd elektromobilu na podvozku Škoda Superb II je 220km mimo dálnici nebo 170km na dálnici.Zavazadlový prostor zústal zachován. Hmotnost vozu je stejná jako u dieselové verze. Elektromobil využívá centrální třífázový elektrický střídavý asynchronní motor s kotvou nakrátko od výrobce Siemens. Elektromotor je chlazen vodou z původního chladiče spalovacího motoru a je přes laserově vyřezanou přírubu napojen na spojku a manuální šestistupňovou převodovku. Elektromotor poskytuje trvalý výkon 35kWpři 3500 tis. otáček. Díky kvalitnímu chlazení je schopen výkonu 70 až 100kW po dobu akcelerace vozidla z 0 na 165km/h. Elektromotor je řízen speciálně vyvinutým frekvenčním měničem s napájecím napětím 350V z akumulátoru. Frekvenční měnič je vybaven vektorovým řízením a plynulou rekuperací, která je řízena akceleračním pedálem a brzdovým pedálem. Rekuperace je automaticky deaktivována při sešlápnutí spojky a aktivaci systému ABS.Elektrický okruh 12V napájí veškeré obvyklé elektrické spo
Czech name
Elektromobil VUT SUPER EL II
Czech description
Maximální dojezd elektromobilu na podvozku Škoda Superb II je 220km mimo dálnici nebo 170km na dálnici.Zavazadlový prostor zústal zachován. Hmotnost vozu je stejná jako u dieselové verze. Elektromobil využívá centrální třífázový elektrický střídavý asynchronní motor s kotvou nakrátko od výrobce Siemens. Elektromotor je chlazen vodou z původního chladiče spalovacího motoru a je přes laserově vyřezanou přírubu napojen na spojku a manuální šestistupňovou převodovku. Elektromotor poskytuje trvalý výkon 35kWpři 3500 tis. otáček. Díky kvalitnímu chlazení je schopen výkonu 70 až 100kW po dobu akcelerace vozidla z 0 na 165km/h. Elektromotor je řízen speciálně vyvinutým frekvenčním měničem s napájecím napětím 350V z akumulátoru. Frekvenční měnič je vybaven vektorovým řízením a plynulou rekuperací, která je řízena akceleračním pedálem a brzdovým pedálem. Rekuperace je automaticky deaktivována při sešlápnutí spojky a aktivaci systému ABS.Elektrický okruh 12V napájí veškeré obvyklé elektrické spo
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
VUT SUPEREL
Numerical identification
—
Technical parameters
Uzavřeny smlouvy: Škoda Auto a.s. IČ 00177041 ze dne 17.7.2009 číslo smlouvy 0670000 03093, EVC Group s.r.o. IČ 27720870 ze dne 6.3.2009 číslo 0470010 02630 Siemens s.r.o. IČ 00268577 dne 5.9.2011 číslo smlouvy 0670000 06807 Ensto Czech, s.r.o. IČ 25770268 ze dne 15.11.2011 číslo 0670010 07098
Economical parameters
Společnost Škoda Auto zprovoznila flotilu testovacích elektromobilů na bázi Škoda Octavie green-e-line. Společnost EVC Group nabízí přestavbu vozidla Skoda Superb pod označením EVC S7electric. Společnost Siemens provedla testování elektromotoru Siemens vtomoto vozidle v Mohelnickém závodu. Společnost ENSTO Czech nabízí nabíjecí stojany kompatibilní s tímto elektromobilem.
Application category by cost
—
Owner IČO
00216305
Owner name
CVIS Oddělení hospodářskosprávní
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
N - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek
Web page
—