The Use of Multimedia in Teacher Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F06%3A%230000044" target="_blank" >RIV/00237752:_____/06:#0000044 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití multimédií ve vzdělávání učitelů
Original language description
Multimédia by měla být pomocí ve vzdělávání našich budoucích učitelů tak, aby je uměli používat až přijdou sami učit na základní a střední školy. Jsou však využívána při jejich přípravě a jak? To bylo předmětem průzkumu, který se konal na Národním centrudistančního vzdělávání (NCDiV) v Centru pro studium vysokého školství (CSVŠ) v roce 2005 a jeho postup i závěry jsou obsaženy v tomto příspěvku.
Czech name
Využití multimédií ve vzdělávání učitelů
Czech description
Multimédia by měla být pomocí ve vzdělávání našich budoucích učitelů tak, aby je uměli používat až přijdou sami učit na základní a střední školy. Jsou však využívána při jejich přípravě a jak? To bylo předmětem průzkumu, který se konal na Národním centrudistančního vzdělávání (NCDiV) v Centru pro studium vysokého školství (CSVŠ) v roce 2005 a jeho postup i závěry jsou obsaženy v tomto příspěvku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
IV. národní konference Distanční vzdělávání v České republice Současnost a budoucnost
ISBN
80-86302-36-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
1-10
Publisher name
CSVŠ a VSB-TU Ostrava 2006
Place of publication
Praha
Event location
Ostrava
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—