All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Opinions of academic staff on the positive and negative experiences that the coronavirus epidemic brought to higher education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F20%3AN0000004" target="_blank" >RIV/00237752:_____/20:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.csvs.cz/wp-content/uploads/2021/01/N%C3%A1zory-akademick%C3%BDch-pracovn%C3%ADk%C5%AF-na-pozitivn%C3%AD-i-negativn%C3%AD-zku%C5%A1enosti-kter%C3%A9-p%C5%99inesla-do-vysoko%C5%A1kolsk%C3%A9-v%C3%BDuky-koronavirov%C3%A1-epidemie.pdf" target="_blank" >https://www.csvs.cz/wp-content/uploads/2021/01/N%C3%A1zory-akademick%C3%BDch-pracovn%C3%ADk%C5%AF-na-pozitivn%C3%AD-i-negativn%C3%AD-zku%C5%A1enosti-kter%C3%A9-p%C5%99inesla-do-vysoko%C5%A1kolsk%C3%A9-v%C3%BDuky-koronavirov%C3%A1-epidemie.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Názory akademických pracovníků na pozitivní i negativní zkušenosti, které přinesla do vysokoškolské výuky koronavirová epidemie

  • Original language description

    Zpráva z výzkumu zveřejněná v časopise Aula byla postavena na prezentaci hlavních zjištění výzkumné sond, jejímž cílem bylo zjistit, jak byly vnímány hlavní pozitivní i negativní dopady zavedení on-line vzdělávání na vybraných fakultách vysokých škol, konkrétně na Fakultě strojní a Fakultě dopravní Českého vysokého učení v Praze (ČVUT), Fakultě strojní Západočeské univerzity v Plzni (ZČU) a Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy (UK)). Zvolili jsme formu dotazníkové sondy a pro tento účel jsme zpracovali následující tři otázky: 1. Jaká opatření jste zavedli a jaké metody jste využívali ve výuce, zejména v prvních ročnících, v době nouzového stavu vyvolaného koronavirovou epidemií? 2. Pokud jste učil(a) v prvním ročníku, bylo potřeba studentům věnovat speciální pozornost? Snažili jste se jim výuku oproti studentům vyšších ročníků nějak přizpůsobit? 3. Jaké dobré případně špatné zkušenosti jste v této době získali? Otázky byly zaslány proděkanům pro studium na vybraných fakultách, požádali jsme je o jejich názor a dále o to, aby o odpovědi požádali ještě několik dalších vyučujících, kteří se na výuce v prvních ročnících podíleli. Dotazníkovou sondu jsme s využitím stejných otázek v průběhu podzimu 2020 doplnili řadou rozhovorů s akademickými pracovníky z partnerských fakult.

  • Czech name

    Názory akademických pracovníků na pozitivní i negativní zkušenosti, které přinesla do vysokoškolské výuky koronavirová epidemie

  • Czech description

    Zpráva z výzkumu zveřejněná v časopise Aula byla postavena na prezentaci hlavních zjištění výzkumné sond, jejímž cílem bylo zjistit, jak byly vnímány hlavní pozitivní i negativní dopady zavedení on-line vzdělávání na vybraných fakultách vysokých škol, konkrétně na Fakultě strojní a Fakultě dopravní Českého vysokého učení v Praze (ČVUT), Fakultě strojní Západočeské univerzity v Plzni (ZČU) a Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy (UK)). Zvolili jsme formu dotazníkové sondy a pro tento účel jsme zpracovali následující tři otázky: 1. Jaká opatření jste zavedli a jaké metody jste využívali ve výuce, zejména v prvních ročnících, v době nouzového stavu vyvolaného koronavirovou epidemií? 2. Pokud jste učil(a) v prvním ročníku, bylo potřeba studentům věnovat speciální pozornost? Snažili jste se jim výuku oproti studentům vyšších ročníků nějak přizpůsobit? 3. Jaké dobré případně špatné zkušenosti jste v této době získali? Otázky byly zaslány proděkanům pro studium na vybraných fakultách, požádali jsme je o jejich názor a dále o to, aby o odpovědi požádali ještě několik dalších vyučujících, kteří se na výuce v prvních ročnících podíleli. Dotazníkovou sondu jsme s využitím stejných otázek v průběhu podzimu 2020 doplnili řadou rozhovorů s akademickými pracovníky z partnerských fakult.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL01000219" target="_blank" >TL01000219: Study non-completion at higher education: problem of transfer from secondary to tertiary education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů