All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Structured study - where are we and what next?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F21%3AN0000008" target="_blank" >RIV/00237752:_____/21:N0000008 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.csvs.cz/uplynule-akce/" target="_blank" >https://www.csvs.cz/uplynule-akce/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strukturované studium - jak jsme na tom a co dál?

  • Original language description

    Jak a na základě čeho se utvářelo strukturované studium stručně připomněla Helena Šebková. Dva studijní cykly (bakalářský a magisterský) plus jeden (doktorský) do českého vysokoškolského prostoru vstoupily jako důsledek toho, že se Česká republika stala účastníkem boloňského procesu. I když k zavedení tohoto systému došlo již dávno a je (snad) považován za samozřejmý, diskuse ukázala, že jde v akademické komunitě o rezonující téma. Jednou ze souvislostí, která byla diskutována je specifická česká situace profesních studijních programů. Právě nad tímto tématem se ve svých příspěvcích zamýšleli dva hosté Alena Štěrbová, která se významným způsobem spolupodílela na budování Vysoké školy polytechnické v Jihlavě, a Ivan Wilhelm, emeritní rektor Univerzity Karlovy. Osobní zamyšlení nad strukturovaným studiem a jeho problematickými rysy prezentoval Martin Langr, proděkan Dopravní fakulty Českého vysokého učení technického. Jaké otázky byly například diskutovány?– uplatnitelnost absolventů bakalářských studijních program na trhu práce, hlavně z hlediska zaměstnavatelů,– proč je v českých podmínkách tak časté pokračování do magisterského studia? – rozdělení na akademické a profesní studijní programy a jeho příčiny i důsledky.

  • Czech name

    Strukturované studium - jak jsme na tom a co dál?

  • Czech description

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Praha

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    30

  • Foreign attendee count

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce