All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Probe into the world of pedagogical and digital competences of selected Czech university teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F22%3AN0000011" target="_blank" >RIV/00237752:_____/22:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://doi.mendelu.cz/artkey/doi-990004-0500_SONDA-DO-SVETA-PEDAGOGICKYCH-A-DIGITALNICH-KOMPETENCI-VYBRANYCH-CESKYCH-VYSOKOSKOLSKYCH-UCITELU-BEHEM-PANDEMIE-.php" target="_blank" >https://doi.mendelu.cz/artkey/doi-990004-0500_SONDA-DO-SVETA-PEDAGOGICKYCH-A-DIGITALNICH-KOMPETENCI-VYBRANYCH-CESKYCH-VYSOKOSKOLSKYCH-UCITELU-BEHEM-PANDEMIE-.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0007" target="_blank" >10.11118/978-80-7509-922-8-0007</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sonda do světa pedagogických a digitálních kompetencí vybraných českých vysokoškolských učitelů

  • Original language description

    Pandemie COVID-19 otevřela nové otázky týkající se kvality vzdělávání, jeho formy a struktury. Výuka se přesunula do online prostředí a všechny vzdělávací aktivity byly strukturovány v tomto prostředí. Příspěvek se zaměřuje na reflexi digitálních a pedagogických kompetencí pedagogických pracovníků vybraných českých vysokých škol v období pandemie covid-19. Příspěvek se rovněž zaměřuje na pedagogické a digitální kompetence vysokoškolských učitelů z pohledu kompetenčního modelu vytvořeného v rámci projektu PROFFORMANCE, který se zaměřuje na hodnocení pedagogických kompetencí vysokoškolských pracovníků. Článek hledá odpovědi na následující výzkumné otázky: jak studenti a učitelé vnímali kvalitu výuky v průběhu pandemie Covid-19. Jak vnímali užitečnost nástroje na PROFFORMANCE? Článek vychází z výsledků kombinovaného výzkumu pedagogických a digitálních kompetencí realizovaného v letech 2020-2022 na vybraných českých vysokých školách i mimo ně. Jedná se o kombinaci kvantitativního dotazníkového šetření a výsledků fokusních skupin a rozhovorů s pedagogy a studenty nelékařských zdravotnických oborů a Univerzity Jana Amose Komenského. Data jsou pak doplněna o výsledky hodnocení pedagogických kompetencí pomocí nástroje hodnocení pedagogického výkonu projektu PROFFORMANCE, na jehož vývoji se podílel jeden z autorů článku.

  • Czech name

    Sonda do světa pedagogických a digitálních kompetencí vybraných českých vysokoškolských učitelů

  • Czech description

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    SBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2022 „Omnes, omnia, omnio“ pro 21. století

  • ISBN

    978-80-7509-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    7-15

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 7, 2023

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article