All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Prototype rear axle uncontrolled - 11 tons

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F01482840%3A_____%2F19%3AN0000003" target="_blank" >RIV/01482840:_____/19:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tatra-trucks-dnes/dotacni-programy/" target="_blank" >https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tatra-trucks-dnes/dotacni-programy/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prototyp zadní náprava neřiditelná - 11 tun

  • Original language description

    Cílem projektu byl vývoj nové generace náprav TATRA v provedení s redukcemi v nábojích kol. Tyto nápravy jsou konstruovány jako řiditelné hnané s cílovou nosností až 11 tun a neřiditelné hnané s cílovou nosností až 18 tun, a to i ve variantách s integrovaným systémem dohušťování pneumatik. Výstupem projektu byly 4 prototypy náprav s redukcemi: • přední řiditelná náprava s nosností až 11 tun • zadní náprava neřiditelná s nosností až 18 tun, pro dvojmontáž pneumatik • zadní náprava neřiditelná s nosností až 11 tun, pro jednomontáž pneumatik • zadní řiditelná náprava s nosností až 11 tun, pro jednomontáž pneumatik

  • Czech name

    Prototyp zadní náprava neřiditelná - 11 tun

  • Czech description

    Cílem projektu byl vývoj nové generace náprav TATRA v provedení s redukcemi v nábojích kol. Tyto nápravy jsou konstruovány jako řiditelné hnané s cílovou nosností až 11 tun a neřiditelné hnané s cílovou nosností až 18 tun, a to i ve variantách s integrovaným systémem dohušťování pneumatik. Výstupem projektu byly 4 prototypy náprav s redukcemi: • přední řiditelná náprava s nosností až 11 tun • zadní náprava neřiditelná s nosností až 18 tun, pro dvojmontáž pneumatik • zadní náprava neřiditelná s nosností až 11 tun, pro jednomontáž pneumatik • zadní řiditelná náprava s nosností až 11 tun, pro jednomontáž pneumatik

Classification

  • Type

    G<sub>prot</sub> - Prototype

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20301 - Mechanical engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EG15_018%2F0004318" target="_blank" >EG15_018/0004318: Development TATRA axles with reduction</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Z 11

  • Numerical identification

    G - T027667

  • Technical parameters

    Nové nápravy s redukcí a jejich podskupiny jsou vysoce unifikované a mohou být použity ve všech vozidlových řadách – tj. TATRA FORCE, TATRA PHOENIX i TATRA TERRA. V ČR se jiná nákladní vozidla stejných užitných vlastností s nápravami s redukcí nevyrábí.Obdobné konstrukce a technologie u stejných kategorií vozidel zahraničních výrobců nové řízené hnané nápravy TATRA překonávají, neboť ve srovnání s konkurencí umožňují zatížení až 11,5 tuny bez omezovacích faktorů (konkurence pouze do 9 tun bez omezovacích faktorů). Unikátní je i možnost dodat zákazníkům pro mimosilniční provoz vozidla 8x8 s nápravami s novými redukcemi s celkovou hmotností až 59 tun.

  • Economical parameters

    První prototypy vozidel v současné době absolvuji program interních zkoušek. Marketing TATRA TRUKS a.s. předpokládá, že se bude poptávka po těchto vozidlech postupně zvyšovat.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    014 82 8

  • Owner name

    TATRA TRUCKS a.s.

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Licence fee requirement

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Web page

    https://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tatra-trucks-dnes/dotacni-programy/