All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of communication with the client as part of the adaptation process

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F22%3A%230000137" target="_blank" >RIV/02819180:_____/22:#0000137 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza komunikace s klientem jako součást adaptačního procesu pracovníka

  • Original language description

    Vzdělávání a rozvoj pracovníků je nezbytnou součástí vedení týmu. Efektivní komunikace je základ úspěchu většiny typů spolupráce, týká se tedy i předávání informací mezi učitelem a rodiči na základních školách. Komunikovat se zákonnými zástupci mladých studentů je jednou z úloh pedagogických pracovníků, která má za cíl zvýšit jejich vzájemné porozumění a sladit tak oboustranné úsilí o vzdělávání a výchovu dětí, resp. žáků. V současné době, především vlivem teprve nedávno ukončených opatření v souvislosti s pandemií Covid-19, se mění způsoby i forma komunikace, což má vliv na její efektivitu. Podporu osobní komunikace má v obecné podobě na starosti mimo jiné Národní program obnovy zaštítěny MŠMT s podporou Evropské unie. Tento článek se však také zaměřuje na specifické nebo obecně náročnější typy situací a interakce, které vyžadují dodatečný rozvoj pedagogických pracovníků základních škol. Jednou z variant zefektivnění komunikace v těchto situacích je také přítomnost a zapojení školního psychologa či výchovného poradce, který může svou účastí u složitějších hovorů napomoci nalezení vhodné formy efektivní komunikace zmíněných protistran.*

  • Czech name

    Analýza komunikace s klientem jako součást adaptačního procesu pracovníka

  • Czech description

    Vzdělávání a rozvoj pracovníků je nezbytnou součástí vedení týmu. Efektivní komunikace je základ úspěchu většiny typů spolupráce, týká se tedy i předávání informací mezi učitelem a rodiči na základních školách. Komunikovat se zákonnými zástupci mladých studentů je jednou z úloh pedagogických pracovníků, která má za cíl zvýšit jejich vzájemné porozumění a sladit tak oboustranné úsilí o vzdělávání a výchovu dětí, resp. žáků. V současné době, především vlivem teprve nedávno ukončených opatření v souvislosti s pandemií Covid-19, se mění způsoby i forma komunikace, což má vliv na její efektivitu. Podporu osobní komunikace má v obecné podobě na starosti mimo jiné Národní program obnovy zaštítěny MŠMT s podporou Evropské unie. Tento článek se však také zaměřuje na specifické nebo obecně náročnější typy situací a interakce, které vyžadují dodatečný rozvoj pedagogických pracovníků základních škol. Jednou z variant zefektivnění komunikace v těchto situacích je také přítomnost a zapojení školního psychologa či výchovného poradce, který může svou účastí u složitějších hovorů napomoci nalezení vhodné formy efektivní komunikace zmíněných protistran.*

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    15

  • Place of publication

    Brno

  • Publisher/client name

    ZŠ Hulín

  • Version