All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inovace vnitřního postupu Audiotesting, Brand Tracking, Ad Testing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04253931%3A_____%2F24%3AN0000002" target="_blank" >RIV/04253931:_____/24:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    Inovace vnitřního postupu Audiotesting, Brand Tracking, Ad Testing

  • Original language description

    Inovované postupy pro Brand tracking (IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Pro Brand tracking výzkum bylo vytvořeno kompletně nové workflow, které umožňuje zpracovat výzkum v nové admin aplikaci, realizovat analýzu jednoduše pomocí nového analytického skriptu, automaticky generovat report a zobrazit ho v platformě behavio.app. Nové workflow zkrátilo dobu zpracování projektu na 3 hodiny a umožnilo navýšit kapacitu testování. Na konci roku 2024 přes platformu behavio.app testuje 3.5x více klientů než na začátku roku 2024. Brand trackingový výzkum je v této podobě srovnatelný s konkurencí (viz Tracksuit, Kantar, Ipsos), a to jak z hlediska dodaných metrik, tak i doby zpracování (první výsledky do týdne po zahájení výzkumu). Někteří uživatelé dokonce považují srozumitelnost a praktičnost reportu za vyšší než u konkurence. Inovované postupy pro Ad testing (IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Pro Ad testingové výzkumy byla vytvořena nová admin aplikace, nový skript pro analýzu dat a automatické generování reportu. Inovace zkrátily dobu zpracování projektu z 18 hodin na 6 hodin a umožnily dodat výsledky testování do 3 dnů, což je standardní doba ve srovnání s podobnými výzkumy u konkurence (například System 1, Ipsos), kde se doba testování pohybuje v rozmezí 1 dne až 5 dnů. Výsledkem inovace postupů testování je zkrácení doby nutné pro testování a v konečném dopadu zásadní rozšíření kapacity testování, kdy na konci roku 2024 přes platformu behavio.app testuje 2x více klientů než na začátku roku 2024. Nový typ výzkumu pro testování audio formátů (tzv. Audio testing)(IS - Nová nebo podstatně zdokonalená služba zavedená na trh, IP - Nový nebo podstatně zdokonalený postup, zavedený do praxe) Inovace spočívala v customizaci stávajícího dotazníku pro testování, ve vývoji nového skriptu pro analýzu výsledků a v novém reportu, který vzniká automatizovaně z výsledků analýzy a je zobrazitelný v platformě behavio.app. Díky této inovaci mohou klienti testovat jakýkoliv formát reklamy od obrázků, animatiků, videí až po rádiové spoty. Na českém i světovém trhu je takové řešení testování audio spotů ojedinělé.

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    X - Unclassified

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50401 - Sociology

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FX05030067_7841" target="_blank" >FX05030067_7841: Innovation of the marketing research process thanks to advanced automation and development of innovative products by Behavio Labs s.r.o.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů