All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

KNOWLEDGE OF A SOCIAL PROFILE AND ITS ROLE IN MARKETING PRACTICE OF SCHOOLS IN “KNOWLEDGE SOCIETY”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F13%3A%230000019" target="_blank" >RIV/04274644:_____/13:#0000019 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění

  • Original language description

    "Společnost vědění čelí výzvám univerzalizace vzdělání. Přechod od masifikace k univerzalizaci vzdělání přináší nové pohledy na roli a funkci vzdělání a obsahy vědění zprostředkovávané terciálním vzdělávacím systémem. Obstát v náročném konkurenčním prostředí vysokých škol vyžaduje i důsledné strategické řízení škol a precizní koncepce marketingových kampaní. Součástí těchto kampaní by měly být i marketingová sdělení založená na faktech, racionální argumentaci a objektivních informací. Těmto sdělením mohou být užitečným podkladem empirická data sociálního profilu vlastní i konkurenční studentské populace. Sociologické zkoumání sociálního profilu vysokoškoláků může sloužit nejen jako materiál k efektivní a věrohodné propagaci škol, ale i jako racionální východisko zvyšování vzdělávací úrovně škol".

  • Czech name

    Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění

  • Czech description

    "Společnost vědění čelí výzvám univerzalizace vzdělání. Přechod od masifikace k univerzalizaci vzdělání přináší nové pohledy na roli a funkci vzdělání a obsahy vědění zprostředkovávané terciálním vzdělávacím systémem. Obstát v náročném konkurenčním prostředí vysokých škol vyžaduje i důsledné strategické řízení škol a precizní koncepce marketingových kampaní. Součástí těchto kampaní by měly být i marketingová sdělení založená na faktech, racionální argumentaci a objektivních informací. Těmto sdělením mohou být užitečným podkladem empirická data sociálního profilu vlastní i konkurenční studentské populace. Sociologické zkoumání sociálního profilu vysokoškoláků může sloužit nejen jako materiál k efektivní a věrohodné propagaci škol, ale i jako racionální východisko zvyšování vzdělávací úrovně škol".

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Communication Today

  • ISSN

    1338-130X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    roč. 4

  • Issue of the periodical within the volume

    č. 1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    60-76

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database