KNOWLEDGE OF A SOCIAL PROFILE AND ITS ROLE IN MARKETING PRACTICE OF SCHOOLS IN “KNOWLEDGE SOCIETY”
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F13%3A%230000019" target="_blank" >RIV/04274644:_____/13:#0000019 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění
Original language description
"Společnost vědění čelí výzvám univerzalizace vzdělání. Přechod od masifikace k univerzalizaci vzdělání přináší nové pohledy na roli a funkci vzdělání a obsahy vědění zprostředkovávané terciálním vzdělávacím systémem. Obstát v náročném konkurenčním prostředí vysokých škol vyžaduje i důsledné strategické řízení škol a precizní koncepce marketingových kampaní. Součástí těchto kampaní by měly být i marketingová sdělení založená na faktech, racionální argumentaci a objektivních informací. Těmto sdělením mohou být užitečným podkladem empirická data sociálního profilu vlastní i konkurenční studentské populace. Sociologické zkoumání sociálního profilu vysokoškoláků může sloužit nejen jako materiál k efektivní a věrohodné propagaci škol, ale i jako racionální východisko zvyšování vzdělávací úrovně škol".
Czech name
Poznání sociálního profilu studentů a jeho role v marketingové praxi vysokých škol ve společnosti vědění
Czech description
"Společnost vědění čelí výzvám univerzalizace vzdělání. Přechod od masifikace k univerzalizaci vzdělání přináší nové pohledy na roli a funkci vzdělání a obsahy vědění zprostředkovávané terciálním vzdělávacím systémem. Obstát v náročném konkurenčním prostředí vysokých škol vyžaduje i důsledné strategické řízení škol a precizní koncepce marketingových kampaní. Součástí těchto kampaní by měly být i marketingová sdělení založená na faktech, racionální argumentaci a objektivních informací. Těmto sdělením mohou být užitečným podkladem empirická data sociálního profilu vlastní i konkurenční studentské populace. Sociologické zkoumání sociálního profilu vysokoškoláků může sloužit nejen jako materiál k efektivní a věrohodné propagaci škol, ale i jako racionální východisko zvyšování vzdělávací úrovně škol".
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Communication Today
ISSN
1338-130X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
roč. 4
Issue of the periodical within the volume
č. 1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
17
Pages from-to
60-76
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—