All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Use of Online Environment for Communication about Socially Responsible Behaviour by Companies in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F15%3A%230000093" target="_blank" >RIV/04274644:_____/15:#0000093 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování

  • Original language description

    V posledních letech žijeme ve světě rostoucího zájmu o problematiku společenské odpovědnosti firem (CSR), která je v praxi podporována také ze strany nadnárodních a mezinárodních organizací, Evropské unie, některých vlád i firem samotných. Společensky odpovědné firmy při svém fungování usilují nejen o naplnění tradičních ekonomických cílů, ale zároveň i o naplnění sociálních a environmentálních aspektů své činnosti. Již při vytváření firemní strategie CSR je potřebné zabývat se budoucí komunikací CSR aktivit firmy, neboť to může významně přispět k zefektivnění CSR firemní politiky. Efektivní komunikace CSR aktivit by měla být směřována nejen na zákazníky, obchodní partnery, či investory, ale pozornost by měla být také zaměřena např. na zaměstnance firmy, místní komunitu, spotřebitelské organizace respektive širokou veřejnost. Cílem příspěvku je ukázat nakolik jsou principy konceptu společenské odpovědnosti firem prosazovány v České republice samotnými podniky v jejich každodenní firemní praxi.

  • Czech name

    Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování

  • Czech description

    V posledních letech žijeme ve světě rostoucího zájmu o problematiku společenské odpovědnosti firem (CSR), která je v praxi podporována také ze strany nadnárodních a mezinárodních organizací, Evropské unie, některých vlád i firem samotných. Společensky odpovědné firmy při svém fungování usilují nejen o naplnění tradičních ekonomických cílů, ale zároveň i o naplnění sociálních a environmentálních aspektů své činnosti. Již při vytváření firemní strategie CSR je potřebné zabývat se budoucí komunikací CSR aktivit firmy, neboť to může významně přispět k zefektivnění CSR firemní politiky. Efektivní komunikace CSR aktivit by měla být směřována nejen na zákazníky, obchodní partnery, či investory, ale pozornost by měla být také zaměřena např. na zaměstnance firmy, místní komunitu, spotřebitelské organizace respektive širokou veřejnost. Cílem příspěvku je ukázat nakolik jsou principy konceptu společenské odpovědnosti firem prosazovány v České republice samotnými podniky v jejich každodenní firemní praxi.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Bačuvčík, R. a kol. Teorie a praxe v marketingové komunikaci

  • ISBN

    9788087500682

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    147-155

  • Number of pages of the book

    160

  • Publisher name

    Nakladatelství VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter