All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Influence of drawing subsidies on the marketing vitality of Czech family firms

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F18%3A%230000398" target="_blank" >RIV/04274644:_____/18:#0000398 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/sbornik_ev_on.pdf" target="_blank" >https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/sbornik_ev_on.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem

  • Original language description

    O rodinném podnikání lze říci, je celosvětově nejstarší a nejrozšířenější formou podnikání. Prolínají se v něm tři oblasti, a to rodina, firma a vlastnictví. Jednou z determinant rodinného podnikání je snaha zakladatele, majitele předat firmu následující generaci. Aby bylo možno firmu „posunout“ k další generaci, je důležité, aby firma vykazovala „dobré finanční zdraví a celkovou vitalitu.“ Výzkumným cílem bude vyhodnotit čerpání dotací rodinnými firmami a vyvodit jejich možný vliv na marketingovou vitalitu firem. Na základě výsledků zkoumaných dat jednoznačně nelze říci, že by čerpané dotace měly vliv na marketingovou vitalitu rodinných firem, i když v daném vzorku vykazují lepší vitalitu firmy, které dotace čerpají. Tato zjištění budou podstatná pro další kvalitativní výzkum.

  • Czech name

    Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem

  • Czech description

    O rodinném podnikání lze říci, je celosvětově nejstarší a nejrozšířenější formou podnikání. Prolínají se v něm tři oblasti, a to rodina, firma a vlastnictví. Jednou z determinant rodinného podnikání je snaha zakladatele, majitele předat firmu následující generaci. Aby bylo možno firmu „posunout“ k další generaci, je důležité, aby firma vykazovala „dobré finanční zdraví a celkovou vitalitu.“ Výzkumným cílem bude vyhodnotit čerpání dotací rodinnými firmami a vyvodit jejich možný vliv na marketingovou vitalitu firem. Na základě výsledků zkoumaných dat jednoznačně nelze říci, že by čerpané dotace měly vliv na marketingovou vitalitu rodinných firem, i když v daném vzorku vykazují lepší vitalitu firmy, které dotace čerpají. Tato zjištění budou podstatná pro další kvalitativní výzkum.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Ekonomický výzkum - prezentace výsledků doktorandů. Recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní (2018)

  • ISBN

    9788074081828

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    163-174

  • Publisher name

    Vysoká škola finanční a správní, a. s.

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    VŠFS, Praha

  • Event date

    May 16, 2018

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article