All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN SPORT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F20%3A%230000678" target="_blank" >RIV/04274644:_____/20:#0000678 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Společenská odpovědnost ve sportu

  • Original language description

    Cílem monografie je komplexně představit problematiku společenské odpovědnosti sportu, přičemž se snaží představit nejen klíčová teoretická východiska k dané problematice, ale ukazuje zároveň různorodé aplikovatelné aktivity, včetně inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Publikace se jako první v České republice komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací u aktérů sportovního prostředí. Mimo jiné se snaží představit i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kniha se rovněž snaží kriticky dotknout mnoha eticky problematických otázek, jež se vynořují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu. Publikace je určena, jak studentům sportovního managementu a marketingu, tak i manažerům sportovních klubů. Vedle toho ji mohou využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, které se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporou sportu a zdravého životního stylu. Věřím, že stejně tak bude kniha inspirativní například i pro zástupce veřejně prospěšných organizací, které se snaží pomáhat svému okolí. Kniha může být přínosná i pro čtenáře, kteří se zabývají sociologií či ekonomikou sportu.

  • Czech name

    Společenská odpovědnost ve sportu

  • Czech description

    Cílem monografie je komplexně představit problematiku společenské odpovědnosti sportu, přičemž se snaží představit nejen klíčová teoretická východiska k dané problematice, ale ukazuje zároveň různorodé aplikovatelné aktivity, včetně inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Publikace se jako první v České republice komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací u aktérů sportovního prostředí. Mimo jiné se snaží představit i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kniha se rovněž snaží kriticky dotknout mnoha eticky problematických otázek, jež se vynořují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu. Publikace je určena, jak studentům sportovního managementu a marketingu, tak i manažerům sportovních klubů. Vedle toho ji mohou využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, které se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporou sportu a zdravého životního stylu. Věřím, že stejně tak bude kniha inspirativní například i pro zástupce veřejně prospěšných organizací, které se snaží pomáhat svému okolí. Kniha může být přínosná i pro čtenáře, kteří se zabývají sociologií či ekonomikou sportu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50200 - Economics and Business

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788027112098

  • Number of pages

    199

  • Publisher name

    Grada Publishing

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book