From the Old to the New World: A Comparative Perspective on Marketing Management Instruction in Tertiary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F23%3A%230001049" target="_blank" >RIV/04274644:_____/23:#0001049 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství
Original language description
Ve světle rychlého technologického pokroku a proměnlivých tržních trendů je důležité pochopit, jak jsou budoucí marketingoví profesionálové připravováni na výzvy globalizovaného trhu. Studie analyzuje hlavní obsahové a metodologické prvky výuky marketingového řízení podniku napříč vybranými terciárními vzdělávacími institucemi s důrazem na identifikaci klíčových témat a didaktických metod užívaných při zprostředkování výukového obsahu studentům. Studie je doplněna o roli firemního partnerství ve výukovém procesu a jeho vliv na zkvalitňování a retenci získaných znalostí a dovedností. Hlavní zjištění ukazují na význam začlenění moderních technologií a umělé inteligence do výuky, na nutnost pravidelných aktualizací kurikula a intenzivní spolupráci s firemním sektorem.
Czech name
Od Starého po Nový svět: komparativní pohled na výuku předmětu Marketingové řízení v terciárním školství
Czech description
Ve světle rychlého technologického pokroku a proměnlivých tržních trendů je důležité pochopit, jak jsou budoucí marketingoví profesionálové připravováni na výzvy globalizovaného trhu. Studie analyzuje hlavní obsahové a metodologické prvky výuky marketingového řízení podniku napříč vybranými terciárními vzdělávacími institucemi s důrazem na identifikaci klíčových témat a didaktických metod užívaných při zprostředkování výukového obsahu studentům. Studie je doplněna o roli firemního partnerství ve výukovém procesu a jeho vliv na zkvalitňování a retenci získaných znalostí a dovedností. Hlavní zjištění ukazují na význam začlenění moderních technologií a umělé inteligence do výuky, na nutnost pravidelných aktualizací kurikula a intenzivní spolupráci s firemním sektorem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50200 - Economics and Business
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
SCHOLA NOVA, QUO VADIS? : Sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
9788087570616
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
87-98
Publisher name
Extrasystem Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jan 1, 2023
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—