Polarities and consumption trends
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F23%3A%230001067" target="_blank" >RIV/04274644:_____/23:#0001067 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.cms-cma.cz/rocnik-2023/" target="_blank" >https://www.cms-cma.cz/rocnik-2023/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Polarity a trendy spotřeby
Original language description
Moderní trendy marketingu souvisejí s rolé produktivní spotřebny, tj. orientací na nabývání, uchování a uplatnění lidského kapitálu. Tomuto trendu brání poziční investování, které se projevuje např. v okázalé spotřebě. Článek si sice populárním, ale velmi důležitým příspěvkem k rozpracování popularizaci teorie produktivní spotřeby a pozičního investování.
Czech name
Polarity a trendy spotřeby
Czech description
Moderní trendy marketingu souvisejí s rolé produktivní spotřebny, tj. orientací na nabývání, uchování a uplatnění lidského kapitálu. Tomuto trendu brání poziční investování, které se projevuje např. v okázalé spotřebě. Článek si sice populárním, ale velmi důležitým příspěvkem k rozpracování popularizaci teorie produktivní spotřeby a pozičního investování.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50800 - Media and communications
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXVIII
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
6-7
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—