All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluačně analytická webová aplikace

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F06620043%3A_____%2F22%3AN0000003" target="_blank" >RIV/06620043:_____/22:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.ucitelnazivo.cz/evaluace-vepvu" target="_blank" >https://www.ucitelnazivo.cz/evaluace-vepvu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    Evaluačně analytická webová aplikace

  • Original language description

    Online aplikace umožňuje sebehodnocení jejich studentů učitelství a začínajících učitelů v klíčových učitelských kompetencích (baterie self-efficacy dle TALIS) a postojích. Na základě poskytnutých dat sebraných je konstruována srovnávací skupina metodou propensity score matchingu, tedy srovnání s učiteli, kteří jsou si navzájem podobní svými charakteristikami. Aplikace uživateli automaticky vytváří agregovaný report za celou skupinu respondentů, kteří vyplnili dotazník zaslaný emailem. Nástroj je založen na programovacím jazyku R, serverových nástrojích a na dotazovacím nástroji Google forms.

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL03000556" target="_blank" >TL03000556: Evaluation of Teacher Training Programmes</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů