All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Interest of Czech inhabitants in fairtrade products

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A02011203" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:02011203 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu" target="_blank" >http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zájem obyvatel České republiky o fairtradové výrobky

  • Original language description

    Specializovaná mapa s odborným obsahem prezentuje regionální diference v povědomí o značce fairtrade. Kromě analýzy regionálních rozdílů v povědomí jsou dále uvedeny diference v nákupu výrobků označených touto značkou deklarované dotazovanými zástupci obecné dospělé populace ČR. Hlavní informace prezentovaná formou specializované mapy s odborným obsahem je doplněna o analýzu vztahu mezi povědomím a deklarovaným nákupem fairtradových výrobků v jednotlivých krajích ČR. Syntetizující závěr založený na výchozích údajích vypovídá o zájmu obyvatel ČR o výrobky označené touto značkou.

  • Czech name

    Zájem obyvatel České republiky o fairtradové výrobky

  • Czech description

    Specializovaná mapa s odborným obsahem prezentuje regionální diference v povědomí o značce fairtrade. Kromě analýzy regionálních rozdílů v povědomí jsou dále uvedeny diference v nákupu výrobků označených touto značkou deklarované dotazovanými zástupci obecné dospělé populace ČR. Hlavní informace prezentovaná formou specializované mapy s odborným obsahem je doplněna o analýzu vztahu mezi povědomím a deklarovaným nákupem fairtradových výrobků v jednotlivých krajích ČR. Syntetizující závěr založený na výchozích údajích vypovídá o zájmu obyvatel ČR o výrobky označené touto značkou.

Classification

  • Type

    N<sub>map</sub> - Specialized map with scientific content

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    2.011.2.03

  • Regulation ID

  • Technical parameters

    Mapa analogová tištěná, formát A4, offsetový čtyřbarevný tisk, elektronická forma PDF, barva RGB. Kontakt: Fairtrade Česko a Slovensko, IČ: 71226672, datum uzavření smlouvy: 1. 12. 2014 Odpovědná osoba pro jednání: Hana Chorváthová, Vinohradská 1246/55,120 00 Praha 2, T: +420 734 336 592

  • Economical parameters

    Výsledek bude využíván zejména jako podklad pro stanovení strategie komunikace značky Fairtrade či plánování konkrétních komunikačních aktivit v jednotlivých krajích; výsledek nebude mít komerční využití. Výsledek má charakter pomůcky připravené pro Fairtrade Česko a Slovensko s cílem posilovat jeho kompetenci a schopnost nezávislého působení, a tak nelze dopad mapy jednoduše vyčíslit.

  • Certification body designation

  • Date of certification

  • Method of use

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů