Shopping behaviour and Fair Trade
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F16%3AN0000024" target="_blank" >RIV/24759384:_____/16:N0000024 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní chování a fair trade
Original language description
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2014.221.011 s názvem „Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice“. V tomto letáku je prezentován sociodemografický profil zákazníků, tedy respondentů, kteří fairtradové výrobky nakupují. V centru pozornosti byly především charakteristiky, jimiž se liší od respondentů, kteří tyto výrobky nekupují. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.
Czech name
Nákupní chování a fair trade
Czech description
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2014.221.011 s názvem „Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice“. V tomto letáku je prezentován sociodemografický profil zákazníků, tedy respondentů, kteří fairtradové výrobky nakupují. V centru pozornosti byly především charakteristiky, jimiž se liší od respondentů, kteří tyto výrobky nekupují. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů