All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Fairtrade products purchase in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000036" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000036 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://trendy.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT17_BLOK.pdf" target="_blank" >http://trendy.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT17_BLOK.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nákup fairtradových výrobků v České republice

  • Original language description

    Článek byl připraven v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Cílem článku je poukázat na regionální diference týkající se nákupu fairtradových výrobků a povědomí obyvatel o těchto výrobcích. V článku je proto analyzován vztah mezi povědomím o fairtradových výrobcích a jejich nákupem. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

  • Czech name

    Nákup fairtradových výrobků v České republice

  • Czech description

    Článek byl připraven v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Cílem článku je poukázat na regionální diference týkající se nákupu fairtradových výrobků a povědomí obyvatel o těchto výrobcích. V článku je proto analyzován vztah mezi povědomím o fairtradových výrobcích a jejich nákupem. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    NEW TRENDS 2017 New Trends in Economics, Management, Marketing and Public Administration

  • ISBN

    978-80-87314-90-6

  • ISSN

    2336-7431

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    310-318

  • Publisher name

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Nov 9, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article