All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

To what extent does the EU regional policy influence perceived benefit of projects supported by ESI funds?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000088" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000088 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Do jaké míry ovlivňuje komunikace regionální politiky EU vnímaný přínos podpořených projektů?

  • Original language description

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.3.02.2013.221.004 s názvem „Přístup obyvatel ČR k regionální politice EU”. Komunikace je jedním z prostředků regionální politiky EU, který přispívá k naplňování cílů této politiky EU. Tento článek se snaží odpovědět na otázku, zda a do jaké míry mají realizované komunikační aktivity vliv na postoje obyvatel ČR k přínosu projektů realizovaných v jejich okolí. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 2.114 interview.

  • Czech name

    Do jaké míry ovlivňuje komunikace regionální politiky EU vnímaný přínos podpořených projektů?

  • Czech description

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.3.02.2013.221.004 s názvem „Přístup obyvatel ČR k regionální politice EU”. Komunikace je jedním z prostředků regionální politiky EU, který přispívá k naplňování cílů této politiky EU. Tento článek se snaží odpovědět na otázku, zda a do jaké míry mají realizované komunikační aktivity vliv na postoje obyvatel ČR k přínosu projektů realizovaných v jejich okolí. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 2.114 interview.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50602 - Public administration

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů