Self-perception of consumer responsibility
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F18%3AN0000040" target="_blank" >RIV/24759384:_____/18:N0000040 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.inesan.eu/files/2.030.3.34_self-percepce-.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/2.030.3.34_self-percepce-.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Self-percepce spotřebitelské odpovědnosti
Original language description
Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o spotřebitelské odpovědnosti. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou osobních rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Respondentů bylo celkem 1 258.
Czech name
Self-percepce spotřebitelské odpovědnosti
Czech description
Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o spotřebitelské odpovědnosti. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou osobních rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Respondentů bylo celkem 1 258.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů