Influence of social background on shopping preferences
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F19%3AN0000057" target="_blank" >RIV/24759384:_____/19:N0000057 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.inesan.eu/files/2.030.3.36_socialni-prostredi.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/2.030.3.36_socialni-prostredi.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv sociálního okolí na nákupní rozhodování
Original language description
Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o vlivu sociálního okolí na nákupní preference spotřebitelů. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou osobních rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Respondentů bylo celkem 1 258.
Czech name
Vliv sociálního okolí na nákupní rozhodování
Czech description
Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o vlivu sociálního okolí na nákupní preference spotřebitelů. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou osobních rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Respondentů bylo celkem 1 258.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50901 - Other social sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů