Profily a postoje příjemců reklamního sdělení
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F13%3A%230000771" target="_blank" >RIV/25473361:_____/13:#0000771 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profiles of consumers of advertising messages
Original language description
Práce se zaměřuje na profily spotřebitelů reklam: konkrétně se zaměřuje na vliv nahoty v reklamě a jejím vnímání, postoje k nahotě v reklamě, emocionální reakce, schopnosti vzpomenout si na konkrétní reklamu a úroveň pozornosti na inzerát. Cílem práce jena základě teoretických východisek a primárního výzkumu popsat profily spotřebitelů a jejich postoje k reklamě. Výzkum byl proveden v průběhu prvního čtvrtletí roku 2013 a je zaměřen na studenty České zemědělské univerzity v Praze a Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Zaměření na studenty vysokých škol bylo záměrné, jde o homogenní skupinu, ve které je možné vytvořit uspokojivý model jejich postoje a reakce na reklamu. Kvantitativní údaje z průzkumu byly statisticky zpracovány a výsledky ukázaly odlišný dopad nahoty v reklamě na kategorie podle pohlaví a věku. Spotřebitelé podle teoretických východisek výrazně reagují na nahotu v reklamách, ale tato fascinace je pouze krátkodobý a částečný úspěch. Výstupy ukazují, že reakce re
Czech name
Profiles of consumers of advertising messages
Czech description
Práce se zaměřuje na profily spotřebitelů reklam: konkrétně se zaměřuje na vliv nahoty v reklamě a jejím vnímání, postoje k nahotě v reklamě, emocionální reakce, schopnosti vzpomenout si na konkrétní reklamu a úroveň pozornosti na inzerát. Cílem práce jena základě teoretických východisek a primárního výzkumu popsat profily spotřebitelů a jejich postoje k reklamě. Výzkum byl proveden v průběhu prvního čtvrtletí roku 2013 a je zaměřen na studenty České zemědělské univerzity v Praze a Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Zaměření na studenty vysokých škol bylo záměrné, jde o homogenní skupinu, ve které je možné vytvořit uspokojivý model jejich postoje a reakce na reklamu. Kvantitativní údaje z průzkumu byly statisticky zpracovány a výsledky ukázaly odlišný dopad nahoty v reklamě na kategorie podle pohlaví a věku. Spotřebitelé podle teoretických východisek výrazně reagují na nahotu v reklamách, ale tato fascinace je pouze krátkodobý a částečný úspěch. Výstupy ukazují, že reakce re
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů