All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Profily a postoje příjemců reklamního sdělení

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F13%3A%230000771" target="_blank" >RIV/25473361:_____/13:#0000771 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profiles of consumers of advertising messages

  • Original language description

    Práce se zaměřuje na profily spotřebitelů reklam: konkrétně se zaměřuje na vliv nahoty v reklamě a jejím vnímání, postoje k nahotě v reklamě, emocionální reakce, schopnosti vzpomenout si na konkrétní reklamu a úroveň pozornosti na inzerát. Cílem práce jena základě teoretických východisek a primárního výzkumu popsat profily spotřebitelů a jejich postoje k reklamě. Výzkum byl proveden v průběhu prvního čtvrtletí roku 2013 a je zaměřen na studenty České zemědělské univerzity v Praze a Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Zaměření na studenty vysokých škol bylo záměrné, jde o homogenní skupinu, ve které je možné vytvořit uspokojivý model jejich postoje a reakce na reklamu. Kvantitativní údaje z průzkumu byly statisticky zpracovány a výsledky ukázaly odlišný dopad nahoty v reklamě na kategorie podle pohlaví a věku. Spotřebitelé podle teoretických východisek výrazně reagují na nahotu v reklamách, ale tato fascinace je pouze krátkodobý a částečný úspěch. Výstupy ukazují, že reakce re

  • Czech name

    Profiles of consumers of advertising messages

  • Czech description

    Práce se zaměřuje na profily spotřebitelů reklam: konkrétně se zaměřuje na vliv nahoty v reklamě a jejím vnímání, postoje k nahotě v reklamě, emocionální reakce, schopnosti vzpomenout si na konkrétní reklamu a úroveň pozornosti na inzerát. Cílem práce jena základě teoretických východisek a primárního výzkumu popsat profily spotřebitelů a jejich postoje k reklamě. Výzkum byl proveden v průběhu prvního čtvrtletí roku 2013 a je zaměřen na studenty České zemědělské univerzity v Praze a Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Zaměření na studenty vysokých škol bylo záměrné, jde o homogenní skupinu, ve které je možné vytvořit uspokojivý model jejich postoje a reakce na reklamu. Kvantitativní údaje z průzkumu byly statisticky zpracovány a výsledky ukázaly odlišný dopad nahoty v reklamě na kategorie podle pohlaví a věku. Spotřebitelé podle teoretických východisek výrazně reagují na nahotu v reklamách, ale tato fascinace je pouze krátkodobý a částečný úspěch. Výstupy ukazují, že reakce re

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů