Use of Mass Media in Tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F08%3A%230000019" target="_blank" >RIV/25619161:_____/08:#0000019 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití vybraných médií v cestovním ruchu
Original language description
Základním komunikačním prostředkem mezi cestovní kanceláří a zákazníky je tištěný katalog. Pozice katalogu by měla zůstat zachována, i když postupně na svém významu ztrácí.
Czech name
Využití vybraných médií v cestovním ruchu
Czech description
Základním komunikačním prostředkem mezi cestovní kanceláří a zákazníky je tištěný katalog. Pozice katalogu by měla zůstat zachována, i když postupně na svém významu ztrácí.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50201 - Economic Theory
Result continuities
Project
<a href="/en/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Research of domestic and incoming tourism in relationship reducing social-economical disparities.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Czech Hospitality and Tourism Papers
ISSN
1801-1535
e-ISSN
—
Volume of the periodical
IV.
Issue of the periodical within the volume
7
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—