All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Culture tourism and its possibilities of measuring

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F15%3A%230000240" target="_blank" >RIV/25619161:_____/15:#0000240 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.idu.cz/media/document/mapovani_final2.pdf" target="_blank" >http://www.idu.cz/media/document/mapovani_final2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kulturní cestovní ruch a možnosti jeho měření s využitím satelitních účtů

  • Original language description

    Evropa je vedoucí destinací cestovního ruchu s 5% mírou růstu v roce 2013.Evropa je, vždy byla a bude destinací založenou na kulturním a historickém dědictví a jeho diverzitě. Česká republika jakožto země, která leží v srdci Evropy, disponuje velkou kulturní rozmanitostí a hustotou kulturních památek. Propagace cestovního ruchu destinace Česká republika je založena na nové marketingové strategii agentury CzechTourism, jejímž stěžejním tématem je právě kulturní dědictví. Není tomu jinak ani v oblasti financování cestovního ruchu ze Strukturálních a investičních fondů Evropské unie v období let 2014?2020, ze kterých bude podpora právě cestovního ruchu plynout na základě kulturního dědictví či v jeho těsné interakci.

  • Czech name

    Kulturní cestovní ruch a možnosti jeho měření s využitím satelitních účtů

  • Czech description

    Evropa je vedoucí destinací cestovního ruchu s 5% mírou růstu v roce 2013.Evropa je, vždy byla a bude destinací založenou na kulturním a historickém dědictví a jeho diverzitě. Česká republika jakožto země, která leží v srdci Evropy, disponuje velkou kulturní rozmanitostí a hustotou kulturních památek. Propagace cestovního ruchu destinace Česká republika je založena na nové marketingové strategii agentury CzechTourism, jejímž stěžejním tématem je právě kulturní dědictví. Není tomu jinak ani v oblasti financování cestovního ruchu ze Strukturálních a investičních fondů Evropské unie v období let 2014?2020, ze kterých bude podpora právě cestovního ruchu plynout na základě kulturního dědictví či v jeho těsné interakci.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR. Vymezení, kvantitativní mapování a strategické dokumenty

  • ISBN

    978-80-7008-332-1

  • Number of pages of the result

    19

  • Pages from-to

    146-164

  • Number of pages of the book

    297

  • Publisher name

    Institut umění ? Divadelní ústav v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter