Market Psychology in Business and Services
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F17%3AN0000052" target="_blank" >RIV/25619161:_____/17:N0000052 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Psychologie trhu v obchodu a službách
Original language description
Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo. V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají. To je každodenní život. S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce rozmanitého zboží a služeb.
Czech name
Psychologie trhu v obchodu a službách
Czech description
Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo. V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají. To je každodenní život. S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce rozmanitého zboží a služeb.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-905181-9-3
Number of pages
100
Publisher name
Press21, s.r.o.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—