All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Art (in) marketing Marketing in art

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F22%3AN0000027" target="_blank" >RIV/25619161:_____/22:N0000027 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=0dfM4VDN62Q" target="_blank" >https://www.youtube.com/watch?v=0dfM4VDN62Q</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    slovinština

  • Original language name

    Umenie (v) marketingu Marketing v umení

  • Original language description

    Anotace Marketingová konferencia Umenie (v) marketingu: Marketing v umení, ktorú spoločne zorganizovali inštitúcie: FF UKF v Nitre, SPU Nitra, Metropolitní univerzita Praha, VŠMVV Praha, Česká marketingová spoločnosť. Cieľom konferencie bolo nahliadnuť na širokú problematiku art marketingu optikou troch rôznych sfér – vedeckej, optikou marketingovej praxe a optikou samotných umeleckých tvorcov. Výsledky konferencie prispeli k transferu vedy, umenia a kreatívnych priemyslov v špecifickej oblasti art marketingu. Konferenciu mohli online sledovať študenti všetkých akademických pracovísk, záznam je voľne dostupný aj pre pracovníkov kultúrnych inštitúcií a ich vzdelávanie.

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    M - Conference organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    ONLINE

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    100

  • Foreign attendee count

    10

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce