All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Post-covid challenges in international tourism and air transportation marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F20%3AN0000010" target="_blank" >RIV/25739018:_____/20:N0000010 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://jdss.vsmvv.cz/index.php/current-issue" target="_blank" >https://jdss.vsmvv.cz/index.php/current-issue</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzvy pro mezinárodní marketing turismu a letecké dopravy v post-covidovém období

  • Original language description

    Článek se zabývá dopady a výzvami pandemie Covid-19 pro marketing mezinárodního turismu a s ním spojené mezinárodní letecké dopravy. Cílem článku je identifikace trendů a výzev v mezinárodním marketingu turismu a letecké dopravy s ohledem na přelomové období způsobené pandemií Covid-19 přinášející kvantitativní i kvalitativní změny v poptávce a nabídce v obou uvedených sektorech. V článku jsou řešeny postupy privátních i veřejných subjektů nejen v oblasti strategického marketingu, ale i v oblasti tvorby produktu a marketingové komunikace. Metodika článku je založena na analýze vybraných strategických dokumentů klíčových mezinárodních organizací aktivních v mezinárodním turismu a letectví (UNWTO, WTTC, ETC, IATA).

  • Czech name

    Výzvy pro mezinárodní marketing turismu a letecké dopravy v post-covidovém období

  • Czech description

    Článek se zabývá dopady a výzvami pandemie Covid-19 pro marketing mezinárodního turismu a s ním spojené mezinárodní letecké dopravy. Cílem článku je identifikace trendů a výzev v mezinárodním marketingu turismu a letecké dopravy s ohledem na přelomové období způsobené pandemií Covid-19 přinášející kvantitativní i kvalitativní změny v poptávce a nabídce v obou uvedených sektorech. V článku jsou řešeny postupy privátních i veřejných subjektů nejen v oblasti strategického marketingu, ale i v oblasti tvorby produktu a marketingové komunikace. Metodika článku je založena na analýze vybraných strategických dokumentů klíčových mezinárodních organizací aktivních v mezinárodním turismu a letectví (UNWTO, WTTC, ETC, IATA).

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50400 - Sociology

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of Diplomatic and Social Studies

  • ISSN

    2570-9852

  • e-ISSN

    2570-9844

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    61 - 69

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database