Post-covid challenges in international tourism and air transportation marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F20%3AN0000010" target="_blank" >RIV/25739018:_____/20:N0000010 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://jdss.vsmvv.cz/index.php/current-issue" target="_blank" >https://jdss.vsmvv.cz/index.php/current-issue</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzvy pro mezinárodní marketing turismu a letecké dopravy v post-covidovém období
Original language description
Článek se zabývá dopady a výzvami pandemie Covid-19 pro marketing mezinárodního turismu a s ním spojené mezinárodní letecké dopravy. Cílem článku je identifikace trendů a výzev v mezinárodním marketingu turismu a letecké dopravy s ohledem na přelomové období způsobené pandemií Covid-19 přinášející kvantitativní i kvalitativní změny v poptávce a nabídce v obou uvedených sektorech. V článku jsou řešeny postupy privátních i veřejných subjektů nejen v oblasti strategického marketingu, ale i v oblasti tvorby produktu a marketingové komunikace. Metodika článku je založena na analýze vybraných strategických dokumentů klíčových mezinárodních organizací aktivních v mezinárodním turismu a letectví (UNWTO, WTTC, ETC, IATA).
Czech name
Výzvy pro mezinárodní marketing turismu a letecké dopravy v post-covidovém období
Czech description
Článek se zabývá dopady a výzvami pandemie Covid-19 pro marketing mezinárodního turismu a s ním spojené mezinárodní letecké dopravy. Cílem článku je identifikace trendů a výzev v mezinárodním marketingu turismu a letecké dopravy s ohledem na přelomové období způsobené pandemií Covid-19 přinášející kvantitativní i kvalitativní změny v poptávce a nabídce v obou uvedených sektorech. V článku jsou řešeny postupy privátních i veřejných subjektů nejen v oblasti strategického marketingu, ale i v oblasti tvorby produktu a marketingové komunikace. Metodika článku je založena na analýze vybraných strategických dokumentů klíčových mezinárodních organizací aktivních v mezinárodním turismu a letectví (UNWTO, WTTC, ETC, IATA).
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50400 - Sociology
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Diplomatic and Social Studies
ISSN
2570-9852
e-ISSN
2570-9844
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
61 - 69
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—