All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Preventive competence of students at pedagogical schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25840886%3A_____%2F19%3AN0000035" target="_blank" >RIV/25840886:_____/19:N0000035 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Preventivní kompetence u studentů pedagogických škol

  • Original language description

    Předkládaný příspěvek se zabývá problematikou připravenosti studentů vyšší pedagogických škol v oblasti prevence. Za pomoci dotazníkového šetření byli osloveni studenti českých vysokých škol v česko-polském příhraničí. Dotazník se skládal ze čtyř částí, z nichž první byla zaměřena na oblast znalostí a vědomostí ve zkoumané problematice preventivních kompetencí, druhá část byla zaměřena na oblast praktických dovedností ve zkoumané problematice preventivních kompetencí a třetí část na vlastní preventivní intervence. Závěrečná část zjišťovala základní demografické údaje. Získaná data byla zpracována za pomoci statistických metod. Ukázalo se, že studenti ve zkoumané oblasti lépe hodnotí své teoretické znalosti než praktické dovednosti. Spolupráci s rodiči v rámci preventivních programů vnímají studenti jako problematikou a upřednostňují do budoucnosti spíše spolupráci s odborníky na prevenci.

  • Czech name

    Preventivní kompetence u studentů pedagogických škol

  • Czech description

    Předkládaný příspěvek se zabývá problematikou připravenosti studentů vyšší pedagogických škol v oblasti prevence. Za pomoci dotazníkového šetření byli osloveni studenti českých vysokých škol v česko-polském příhraničí. Dotazník se skládal ze čtyř částí, z nichž první byla zaměřena na oblast znalostí a vědomostí ve zkoumané problematice preventivních kompetencí, druhá část byla zaměřena na oblast praktických dovedností ve zkoumané problematice preventivních kompetencí a třetí část na vlastní preventivní intervence. Závěrečná část zjišťovala základní demografické údaje. Získaná data byla zpracována za pomoci statistických metod. Ukázalo se, že studenti ve zkoumané oblasti lépe hodnotí své teoretické znalosti než praktické dovednosti. Spolupráci s rodiči v rámci preventivních programů vnímají studenti jako problematikou a upřednostňují do budoucnosti spíše spolupráci s odborníky na prevenci.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI, PROFILAKTYKI I OPIEKI NA TLE PORÓWNAWCZYM

  • ISBN

    978-83-7720-438-2

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    229-236

  • Number of pages of the book

    330

  • Publisher name

    PETRUS

  • Place of publication

    Krakow

  • UT code for WoS chapter