PERCEPCE KONCEPTU CSR VE VYBRANÝCH PODNICÍCH MORAVSKOSLEZKÉHO KRAJE
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25840886%3A_____%2F21%3AN0000030" target="_blank" >RIV/25840886:_____/21:N0000030 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
PERCEPCE KONCEPTU CSR VE VYBRANÝCH PODNICÍCH MORAVSKOSLEZKÉHO KRAJE
Original language description
Příspěvek prezentuje problematiku teoretického rozboru současných konceptů, východisek, vztahů a problémů souvisejících s pojetím společenské odpovědnosti firem jako sociálního, sociokulturního a ekonomického fenoménu. Tato východiska jsou podpořeny empirickým dotazníkovým šetřením mapující problematiku vnímání smyslu, myšlenky, účelu a znalosti konceptu CSR na vybraném výzkumném vzorku podnikatelských subjektů v Moravskoslezském kraji na česko-polském pomezí v rámci Euroregionu Beskydy. Tyto výsledky doplňují část informací o zkoumané problematice analýzy stavu společenské odpovědnosti firem a organizací ve vybrané geografické části respondentů česko-polského pohraničí.
Czech name
PERCEPCE KONCEPTU CSR VE VYBRANÝCH PODNICÍCH MORAVSKOSLEZKÉHO KRAJE
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50200 - Economics and Business
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Společenská odpovědnost firem v česko-polském pohraničí
ISBN
978-80-87291-28-3
Number of pages of the result
12
Pages from-to
29-41
Number of pages of the book
120
Publisher name
—
Place of publication
Havířov
UT code for WoS chapter
—