The Importance of Implementation of Selected Alternative Teaching Methods within Professionally-Oriented Security Education Focused on Security Corps and Municipal Boards
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F18%3AN0000019" target="_blank" >RIV/26033909:_____/18:N0000019 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989592:15210/18:73591380
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů
Original language description
Věcné kontury subkapitoly kolektivní monografie č. 2.7 “Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů” v širším aspektu primárně a demonstrativním způsobem poukazuje k možnému využití alternativního edukačního potencionálu, upotřebitelného v rámci tzv. „terciálního“ bezpečnostního vzdělávání, směřujícího k zájmově dané skupině posluchačů či frekventantů a která reflektuje potřebnost holisticky orientovaných odborných kompetencí a dovedností, nezbytných pro zabezpečení odborné aplikační agendy správního (policejního) charakteru tzv. „přímé“ či „nepřímé“ bezpečnostní povahy ze strany místně a věcně příslušných bezpečnostních a komunálních sborů. V užším teoretickém vhledu zájmově demonstruje „holisticky“ orientovaný edukační segment studijního programu bezpečnostně právní činnost, aktuálně zabezpečovaném Vysokou školou evropských a regionálních studií České Budějovice (dále jen program „BPČ“), který je odborně a metodicky spoluzabezpečován Katedrou právních oborů a bezpečnostních studií VŠERS, z.ú (dále jen „KPOBS“). Naznačený edukační potencionál má mimo jiné s odkazem k účinným aktualizacím „Dlouhodobého záměru Vysoké školy evropských a regionálních studií, z.ú“ trvalou ambici „sui generis“ respektovat jak multiplicitně orientované terciální vzdělávací cíle, segmentárně zacílené k tématické oblasti bezpečnostního vzdělávání, které dílem participatorně reflektují excelenci akademických činností, tak prostupnost systému, včetně rozšíření přístupu ke vzdělávání, celoživotního vzdělávání apod.
Czech name
Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů
Czech description
Věcné kontury subkapitoly kolektivní monografie č. 2.7 “Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů” v širším aspektu primárně a demonstrativním způsobem poukazuje k možnému využití alternativního edukačního potencionálu, upotřebitelného v rámci tzv. „terciálního“ bezpečnostního vzdělávání, směřujícího k zájmově dané skupině posluchačů či frekventantů a která reflektuje potřebnost holisticky orientovaných odborných kompetencí a dovedností, nezbytných pro zabezpečení odborné aplikační agendy správního (policejního) charakteru tzv. „přímé“ či „nepřímé“ bezpečnostní povahy ze strany místně a věcně příslušných bezpečnostních a komunálních sborů. V užším teoretickém vhledu zájmově demonstruje „holisticky“ orientovaný edukační segment studijního programu bezpečnostně právní činnost, aktuálně zabezpečovaném Vysokou školou evropských a regionálních studií České Budějovice (dále jen program „BPČ“), který je odborně a metodicky spoluzabezpečován Katedrou právních oborů a bezpečnostních studií VŠERS, z.ú (dále jen „KPOBS“). Naznačený edukační potencionál má mimo jiné s odkazem k účinným aktualizacím „Dlouhodobého záměru Vysoké školy evropských a regionálních studií, z.ú“ trvalou ambici „sui generis“ respektovat jak multiplicitně orientované terciální vzdělávací cíle, segmentárně zacílené k tématické oblasti bezpečnostního vzdělávání, které dílem participatorně reflektují excelenci akademických činností, tak prostupnost systému, včetně rozšíření přístupu ke vzdělávání, celoživotního vzdělávání apod.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50502 - Criminology, penology
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vybrané konsekvence bezpečnostních a právních věd (recentní diskurs)
ISBN
978-80-7556-039-1
Number of pages of the result
14
Pages from-to
140-153
Number of pages of the book
175
Publisher name
Vysoká škola evropských a regionálních studií
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS chapter
—