All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quality of life and social indicators in contemporary marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F20%3AN0000023" target="_blank" >RIV/26033909:_____/20:N0000023 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/25739018:_____/20:N0000013

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu

  • Original language description

    Současný marketing se na kvalitu života dívá jako na podobu podnikatelského přístupu, který plánuje, stanovuje cenu, propaguje a distribuuje ekonomické produkty takovým způsobem, aby se dosáhlo maximálního uspokojení zákazníka. Hlavní úlohou sociálních ukazatelů v dnešním marketingu je měřit, neboli kvantitativně zachycovat a vyjadřovat dopady praktického používání marketingových nástrojů a postupů, zejména na makrospolečenské úrovni. Sociální ukazatele se zaměřují na oboustranný vztah mezi marketingem a společností, především na to, jak a nakolik marketing ovlivňuje společnost, a naopak zase společnost zpětně marketing. Zahraniční autoři se zaměřují na šest klíčových oblastí: bydlení, práce, zdraví, rodina, doprava a vzdělání. Již před 40 roky jsme pracovali s podstatně širší soustavou sociálních ukazatelů obsahující biosociální reprodukci, zdraví, práci, účast na řízení, příjmy, spotřebu, bydlení, prostorovou mobilitu, vzdělání, kulturu, rekreaci, sociální komunikaci a protispolečenské chování.

  • Czech name

    Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu

  • Czech description

    Současný marketing se na kvalitu života dívá jako na podobu podnikatelského přístupu, který plánuje, stanovuje cenu, propaguje a distribuuje ekonomické produkty takovým způsobem, aby se dosáhlo maximálního uspokojení zákazníka. Hlavní úlohou sociálních ukazatelů v dnešním marketingu je měřit, neboli kvantitativně zachycovat a vyjadřovat dopady praktického používání marketingových nástrojů a postupů, zejména na makrospolečenské úrovni. Sociální ukazatele se zaměřují na oboustranný vztah mezi marketingem a společností, především na to, jak a nakolik marketing ovlivňuje společnost, a naopak zase společnost zpětně marketing. Zahraniční autoři se zaměřují na šest klíčových oblastí: bydlení, práce, zdraví, rodina, doprava a vzdělání. Již před 40 roky jsme pracovali s podstatně širší soustavou sociálních ukazatelů obsahující biosociální reprodukci, zdraví, práci, účast na řízení, příjmy, spotřebu, bydlení, prostorovou mobilitu, vzdělání, kulturu, rekreaci, sociální komunikaci a protispolečenské chování.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu

  • ISBN

    978-80-7556-079-7

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

    68-74

  • Number of pages of the book

    103

  • Publisher name

    Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS chapter