Quality of life and social indicators in contemporary marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F20%3AN0000023" target="_blank" >RIV/26033909:_____/20:N0000023 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/25739018:_____/20:N0000013
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu
Original language description
Současný marketing se na kvalitu života dívá jako na podobu podnikatelského přístupu, který plánuje, stanovuje cenu, propaguje a distribuuje ekonomické produkty takovým způsobem, aby se dosáhlo maximálního uspokojení zákazníka. Hlavní úlohou sociálních ukazatelů v dnešním marketingu je měřit, neboli kvantitativně zachycovat a vyjadřovat dopady praktického používání marketingových nástrojů a postupů, zejména na makrospolečenské úrovni. Sociální ukazatele se zaměřují na oboustranný vztah mezi marketingem a společností, především na to, jak a nakolik marketing ovlivňuje společnost, a naopak zase společnost zpětně marketing. Zahraniční autoři se zaměřují na šest klíčových oblastí: bydlení, práce, zdraví, rodina, doprava a vzdělání. Již před 40 roky jsme pracovali s podstatně širší soustavou sociálních ukazatelů obsahující biosociální reprodukci, zdraví, práci, účast na řízení, příjmy, spotřebu, bydlení, prostorovou mobilitu, vzdělání, kulturu, rekreaci, sociální komunikaci a protispolečenské chování.
Czech name
Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu
Czech description
Současný marketing se na kvalitu života dívá jako na podobu podnikatelského přístupu, který plánuje, stanovuje cenu, propaguje a distribuuje ekonomické produkty takovým způsobem, aby se dosáhlo maximálního uspokojení zákazníka. Hlavní úlohou sociálních ukazatelů v dnešním marketingu je měřit, neboli kvantitativně zachycovat a vyjadřovat dopady praktického používání marketingových nástrojů a postupů, zejména na makrospolečenské úrovni. Sociální ukazatele se zaměřují na oboustranný vztah mezi marketingem a společností, především na to, jak a nakolik marketing ovlivňuje společnost, a naopak zase společnost zpětně marketing. Zahraniční autoři se zaměřují na šest klíčových oblastí: bydlení, práce, zdraví, rodina, doprava a vzdělání. Již před 40 roky jsme pracovali s podstatně širší soustavou sociálních ukazatelů obsahující biosociální reprodukci, zdraví, práci, účast na řízení, příjmy, spotřebu, bydlení, prostorovou mobilitu, vzdělání, kulturu, rekreaci, sociální komunikaci a protispolečenské chování.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu
ISBN
978-80-7556-079-7
Number of pages of the result
7
Pages from-to
68-74
Number of pages of the book
103
Publisher name
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS chapter
—