All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

UsingCryptocurrencies as a Marketing Tool

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000536" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000536 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf" target="_blank" >http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kryptoměny jako marketingový nástroj

  • Original language description

    Kryptoměny a zejména Bitcoin jsou relativně novým jevem. Měny založené na blockchainu (P2P decentralizovaném systému validace) existují od roku 2009 a představují multi-miliardový trh. V tomto článku pojednáváme o tom, že mohou být vnímány jako vysoce nevyužitý potenciál marketingu. Zaprvé mohou být využity k pozvednutí profilu společnosti. Počet společností ve fyzických obchodech nebo na internetu, které přijímají Bitcoin, je nízký a každé nové místo vyvolává zvědavost a láká nové zákazníky nejen ve společenství Bitcoin, ale in u široké veřejnosti. Tento potenciál je nevyužitý, i když představení možnosti pro přijetí Bitcoinu je velmi jednoduché a nevyžaduje žádnou znalost celého systému ani manipulaci s těmito měnami. Zadruhé, jsme představili potenciál kryptoměn v mikromarketingu. Ukázali jsme, že uživatelé Bitcoinu mohou být považováni za specifickou skupinu mladých, vzdělaných lidí, většinou zastánce absolutní svobody. Taková informace může být použita pro vhodnější cílovou skupin

  • Czech name

    Kryptoměny jako marketingový nástroj

  • Czech description

    Kryptoměny a zejména Bitcoin jsou relativně novým jevem. Měny založené na blockchainu (P2P decentralizovaném systému validace) existují od roku 2009 a představují multi-miliardový trh. V tomto článku pojednáváme o tom, že mohou být vnímány jako vysoce nevyužitý potenciál marketingu. Zaprvé mohou být využity k pozvednutí profilu společnosti. Počet společností ve fyzických obchodech nebo na internetu, které přijímají Bitcoin, je nízký a každé nové místo vyvolává zvědavost a láká nové zákazníky nejen ve společenství Bitcoin, ale in u široké veřejnosti. Tento potenciál je nevyužitý, i když představení možnosti pro přijetí Bitcoinu je velmi jednoduché a nevyžaduje žádnou znalost celého systému ani manipulaci s těmito měnami. Zadruhé, jsme představili potenciál kryptoměn v mikromarketingu. Ukázali jsme, že uživatelé Bitcoinu mohou být považováni za specifickou skupinu mladých, vzdělaných lidí, většinou zastánce absolutní svobody. Taková informace může být použita pro vhodnější cílovou skupin

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy, New Trends 2014

  • ISBN

    978-80-87314-67-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    227-234

  • Publisher name

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Jan 1, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article