All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of test results reviewed by human and reviewed by computer

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000774" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000774 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Porovnání výsledků testů hodnocených člověkem a hodnocených počítačem

  • Original language description

    V první části práce autoři vybírají některé publikované poznatky související s pedagogickým výzkumem, Především se zaměřili na tematiku využívání počítačů ve vzdělávání a při prověřování znalostí studujících. V dalším textu uvádějí výsledky vlastního výzkumu, ve kterém porovnávali výsledky testů realizovaných počítačem a výsledky zkoušení, které dělal osobně pedagog. Šlo o výsledky testování znalostí více než stovky studujících v jednom předmětu jednoho ročníku bakalářského studia na jedné z českých univerzit. Každý ze studujících se mohl rozhodnout, zda zvolí zkoušení učitelem, nebo počítačem. Analýza je zpracována formou komentářů k tabulkám. Příspěvek je doplněn seznamem referencí. Zkvalitňovat metody vzdělávání a řešit i způsoby evaluace znalostí je důležitá součást realizace projektu s názvem " Zvyšování finanční gramotnosti na základě analýzy inovativního chování finančních institucí". V souvislosti s jeho přípravou vznikl předkládaný příspěvek.

  • Czech name

    Porovnání výsledků testů hodnocených člověkem a hodnocených počítačem

  • Czech description

    V první části práce autoři vybírají některé publikované poznatky související s pedagogickým výzkumem, Především se zaměřili na tematiku využívání počítačů ve vzdělávání a při prověřování znalostí studujících. V dalším textu uvádějí výsledky vlastního výzkumu, ve kterém porovnávali výsledky testů realizovaných počítačem a výsledky zkoušení, které dělal osobně pedagog. Šlo o výsledky testování znalostí více než stovky studujících v jednom předmětu jednoho ročníku bakalářského studia na jedné z českých univerzit. Každý ze studujících se mohl rozhodnout, zda zvolí zkoušení učitelem, nebo počítačem. Analýza je zpracována formou komentářů k tabulkám. Příspěvek je doplněn seznamem referencí. Zkvalitňovat metody vzdělávání a řešit i způsoby evaluace znalostí je důležitá součást realizace projektu s názvem " Zvyšování finanční gramotnosti na základě analýzy inovativního chování finančních institucí". V souvislosti s jeho přípravou vznikl předkládaný příspěvek.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7509-256-4

  • Number of pages of the result

    4

  • Pages from-to

    125-128

  • Number of pages of the book

    304

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter