All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Seat frame skeleton for public transportation vehicles

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26316919%3A_____%2F11%3A%230000269" target="_blank" >RIV/26316919:_____/11:#0000269 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1602945&lan=cs" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1602945&lan=cs</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Skelet rámu sedadla veřejných dopravních prostředků

  • Original language description

    Podstatou navrhovaného technického řešení, je vytvoření skeletu rámu sedadla, resp. rámu sedadla, z kompozitní příhradové konstrukce. Na skelet rámu, resp. rám sedadla, je nainstalována povrchová část sedadla, čalouněná nebo nečalouněná. Variantně může být skelet rámu, resp. rám sedadla, ukryt přímo uvnitř čalouněné části sedadla. Skelet rámu, resp. rám sedadla, může být společný pro sedák a opěradlo sedadla nebo může být sedák opatřen svým vlastním skeletem, resp. rámem a opěradlo může být opatřeno svým vlastním skeletem, resp. rámem. Rám je nosnou částí nejméně jednoho sedadla. Volba provedení skeletu rámu, resp. rámu, je možná dle konkrétní aplikace. V dopravním prostředku je rám zavěšen na stropě a/nebo upevněn k bočnici skříně dopravního prostředku a/nebo do podlahy.

  • Czech name

    Skelet rámu sedadla veřejných dopravních prostředků

  • Czech description

    Podstatou navrhovaného technického řešení, je vytvoření skeletu rámu sedadla, resp. rámu sedadla, z kompozitní příhradové konstrukce. Na skelet rámu, resp. rám sedadla, je nainstalována povrchová část sedadla, čalouněná nebo nečalouněná. Variantně může být skelet rámu, resp. rám sedadla, ukryt přímo uvnitř čalouněné části sedadla. Skelet rámu, resp. rám sedadla, může být společný pro sedák a opěradlo sedadla nebo může být sedák opatřen svým vlastním skeletem, resp. rámem a opěradlo může být opatřeno svým vlastním skeletem, resp. rámem. Rám je nosnou částí nejméně jednoho sedadla. Volba provedení skeletu rámu, resp. rámu, je možná dle konkrétní aplikace. V dopravním prostředku je rám zavěšen na stropě a/nebo upevněn k bočnici skříně dopravního prostředku a/nebo do podlahy.

Classification

  • Type

    F<sub>uzit</sub> - Utility model

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FR-TI1%2F363" target="_blank" >FR-TI1/363: *Research and development of a light, safe and ergonomic railway seat</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Patent/design ID

    22084

  • Publisher

    CZ001 -

  • Publisher name

    Industrial Property Office

  • Place of publication

    Prague

  • Publication country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Date of acceptance

  • Owner name

    COMTES FHT a.s.

  • Method of use

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Usage type

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence