Marketing Strategy Destination of Jordan
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F13%3A%230000063" target="_blank" >RIV/26441021:_____/13:#0000063 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.eeda.sk" target="_blank" >http://www.eeda.sk</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová strategie destinace Jordánsko
Original language description
Příspěvek se věnuje Jordánsku jako destinaci cestovního ruchu. Cílem příspěvku je zhodnotit předpoklady cestovního ruchu, jejíchž analýza je nezbytná pro tvorbu marketingové strategie destinace.
Czech name
Marketingová strategie destinace Jordánsko
Czech description
Příspěvek se věnuje Jordánsku jako destinaci cestovního ruchu. Cílem příspěvku je zhodnotit předpoklady cestovního ruchu, jejíchž analýza je nezbytná pro tvorbu marketingové strategie destinace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing a marketingová komunikácia II. (vybrané aspekty, pohl´ady a trendy)
ISBN
978-80-89608-11-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
24
Pages from-to
52-75
Publisher name
Východoevropská agentúra pre rozvoj n.o.
Place of publication
Podhájská, SR
Event location
Podhájská, SR
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—