Role of partnership and destination management organizations in development of tourism in the destination
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000131" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000131 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Úloha partnerství a organizací destinačního managementu při rozvoji turismu v destinaci
Original language description
Článek je zaměřen na úlohu marketingového řízení destinací a partnerství, resp. na vybrané faktory konkurenceschopnosti, které jsou do značné míry ovlivnitelné a mají nepopiratelný význam při úsilí o získání a udržení konkurenceschopnosti dané destinace.
Czech name
Úloha partnerství a organizací destinačního managementu při rozvoji turismu v destinaci
Czech description
Článek je zaměřen na úlohu marketingového řízení destinací a partnerství, resp. na vybrané faktory konkurenceschopnosti, které jsou do značné míry ovlivnitelné a mají nepopiratelný význam při úsilí o získání a udržení konkurenceschopnosti dané destinace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Turizmus ako výnimočná multidisciplinárna sféra
ISBN
978-80-8165-101-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
22
Pages from-to
156-177
Publisher name
Bookman, s.r.o.
Place of publication
Prešova, SK
Event location
Prešov
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—