All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate social responsibility and its application in tourism of the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000134" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000134 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Společenská odpovědnost firem a její uplatnění v cestovním ruchu České republiky

  • Original language description

    Společenská odpovědnost firem se zabývá dopady jednání podniku na jeho okolí a celou společnost a chápe firmu jako subjekt, který má určité úkoly ve společnosti, v níž působí. Cílem předloženého příspěvku je podat ucelený přehled o problematice společenské odpovědnosti firem obecně i v oblasti cestovního ruchu, stručně ji analyzovat v podmínkách České republiky a představit hlavní závěry z primárních a sekundárních výzkumů. Mezi výsledky výzkumu realizovaného v roce 2012 mezi podniky cestovních kanceláří, cestovních agentur a ubytovacích zařízení v České republice patří např. fakt, že přestože 52 % cestovních kanceláří/agentur a 88 % ubytovacích zařízení se s konceptem společenské odpovědnosti firem ještě nesetkalo, řadu jeho aktivit již realizují, neboť je k tomu vedou především etickomorální důvody.

  • Czech name

    Společenská odpovědnost firem a její uplatnění v cestovním ruchu České republiky

  • Czech description

    Společenská odpovědnost firem se zabývá dopady jednání podniku na jeho okolí a celou společnost a chápe firmu jako subjekt, který má určité úkoly ve společnosti, v níž působí. Cílem předloženého příspěvku je podat ucelený přehled o problematice společenské odpovědnosti firem obecně i v oblasti cestovního ruchu, stručně ji analyzovat v podmínkách České republiky a představit hlavní závěry z primárních a sekundárních výzkumů. Mezi výsledky výzkumu realizovaného v roce 2012 mezi podniky cestovních kanceláří, cestovních agentur a ubytovacích zařízení v České republice patří např. fakt, že přestože 52 % cestovních kanceláří/agentur a 88 % ubytovacích zařízení se s konceptem společenské odpovědnosti firem ještě nesetkalo, řadu jeho aktivit již realizují, neboť je k tomu vedou především etickomorální důvody.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-88064-09-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    82-92

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Feb 26, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article