Corporate social responsibility and its application in tourism of the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000134" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000134 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Společenská odpovědnost firem a její uplatnění v cestovním ruchu České republiky
Original language description
Společenská odpovědnost firem se zabývá dopady jednání podniku na jeho okolí a celou společnost a chápe firmu jako subjekt, který má určité úkoly ve společnosti, v níž působí. Cílem předloženého příspěvku je podat ucelený přehled o problematice společenské odpovědnosti firem obecně i v oblasti cestovního ruchu, stručně ji analyzovat v podmínkách České republiky a představit hlavní závěry z primárních a sekundárních výzkumů. Mezi výsledky výzkumu realizovaného v roce 2012 mezi podniky cestovních kanceláří, cestovních agentur a ubytovacích zařízení v České republice patří např. fakt, že přestože 52 % cestovních kanceláří/agentur a 88 % ubytovacích zařízení se s konceptem společenské odpovědnosti firem ještě nesetkalo, řadu jeho aktivit již realizují, neboť je k tomu vedou především etickomorální důvody.
Czech name
Společenská odpovědnost firem a její uplatnění v cestovním ruchu České republiky
Czech description
Společenská odpovědnost firem se zabývá dopady jednání podniku na jeho okolí a celou společnost a chápe firmu jako subjekt, který má určité úkoly ve společnosti, v níž působí. Cílem předloženého příspěvku je podat ucelený přehled o problematice společenské odpovědnosti firem obecně i v oblasti cestovního ruchu, stručně ji analyzovat v podmínkách České republiky a představit hlavní závěry z primárních a sekundárních výzkumů. Mezi výsledky výzkumu realizovaného v roce 2012 mezi podniky cestovních kanceláří, cestovních agentur a ubytovacích zařízení v České republice patří např. fakt, že přestože 52 % cestovních kanceláří/agentur a 88 % ubytovacích zařízení se s konceptem společenské odpovědnosti firem ještě nesetkalo, řadu jeho aktivit již realizují, neboť je k tomu vedou především etickomorální důvody.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy cestovního ruchu
ISBN
978-80-88064-09-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
82-92
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Feb 26, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—