Educational and media issues in teaching business economics and finance
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000155" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000155 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570302.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570302.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Didaktické a mediální aspekty ve výuce podnikové ekonomiky a financí
Original language description
Podniková ekonomika a Finance jsou ve vysokoškolském ekonomicky zaměřeném vzdělávání typickými představiteli průřezových kurzů, jejichž kurikula jsou výrazně integrovaná z hlediska požadované šíře a komplexnosti cílových kompetencí studentů, protože se zde protíná řada souvisejících ekonomických disciplín. Integrace financí je vnímána jako snaha posílit finanční gramotnost studentů, aby byli schopni začlenit se do společnosti jako úspěšní manažeři, podnikatelé anebo kvalifikovaní zaměstnanci a poučení správci osobních financí. Z hlediska rozvoje klíčových kompetencí to znamená klást důraz zejména na aspekty kreativity, zodpovědnosti, kritického myšlení a schopnosti přiměřeně riskovat. Dosažená vyšší úroveň kompetencí díky integraci finanční gramotnosti
Czech name
Didaktické a mediální aspekty ve výuce podnikové ekonomiky a financí
Czech description
Podniková ekonomika a Finance jsou ve vysokoškolském ekonomicky zaměřeném vzdělávání typickými představiteli průřezových kurzů, jejichž kurikula jsou výrazně integrovaná z hlediska požadované šíře a komplexnosti cílových kompetencí studentů, protože se zde protíná řada souvisejících ekonomických disciplín. Integrace financí je vnímána jako snaha posílit finanční gramotnost studentů, aby byli schopni začlenit se do společnosti jako úspěšní manažeři, podnikatelé anebo kvalifikovaní zaměstnanci a poučení správci osobních financí. Z hlediska rozvoje klíčových kompetencí to znamená klást důraz zejména na aspekty kreativity, zodpovědnosti, kritického myšlení a schopnosti přiměřeně riskovat. Dosažená vyšší úroveň kompetencí díky integraci finanční gramotnosti
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Media a vzdělávání 2015
ISBN
978-80-87570-30-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
116-119
Publisher name
Extrasystém
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—