All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational and media issues in teaching business economics and finance

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000155" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000155 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570302.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570302.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktické a mediální aspekty ve výuce podnikové ekonomiky a financí

  • Original language description

    Podniková ekonomika a Finance jsou ve vysokoškolském ekonomicky zaměřeném vzdělávání typickými představiteli průřezových kurzů, jejichž kurikula jsou výrazně integrovaná z hlediska požadované šíře a komplexnosti cílových kompetencí studentů, protože se zde protíná řada souvisejících ekonomických disciplín. Integrace financí je vnímána jako snaha posílit finanční gramotnost studentů, aby byli schopni začlenit se do společnosti jako úspěšní manažeři, podnikatelé anebo kvalifikovaní zaměstnanci a poučení správci osobních financí. Z hlediska rozvoje klíčových kompetencí to znamená klást důraz zejména na aspekty kreativity, zodpovědnosti, kritického myšlení a schopnosti přiměřeně riskovat. Dosažená vyšší úroveň kompetencí díky integraci finanční gramotnosti

  • Czech name

    Didaktické a mediální aspekty ve výuce podnikové ekonomiky a financí

  • Czech description

    Podniková ekonomika a Finance jsou ve vysokoškolském ekonomicky zaměřeném vzdělávání typickými představiteli průřezových kurzů, jejichž kurikula jsou výrazně integrovaná z hlediska požadované šíře a komplexnosti cílových kompetencí studentů, protože se zde protíná řada souvisejících ekonomických disciplín. Integrace financí je vnímána jako snaha posílit finanční gramotnost studentů, aby byli schopni začlenit se do společnosti jako úspěšní manažeři, podnikatelé anebo kvalifikovaní zaměstnanci a poučení správci osobních financí. Z hlediska rozvoje klíčových kompetencí to znamená klást důraz zejména na aspekty kreativity, zodpovědnosti, kritického myšlení a schopnosti přiměřeně riskovat. Dosažená vyšší úroveň kompetencí díky integraci finanční gramotnosti

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Media a vzdělávání 2015

  • ISBN

    978-80-87570-30-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    116-119

  • Publisher name

    Extrasystém

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 1, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article