All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F15%3A%230000615" target="_blank" >RIV/26482789:_____/15:#0000615 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Masová média

  • Original language description

    Druhé (přepracované) vydání monografie Maaová média (Jirák, Köpplová) zachovává formální strukturu prvního vydání (5 hlavních kapitol), ale dosti zásadně se liší obsahově a záměrem použité literatury, která byla zásadně inovována. Změny byly vyvolány změnami v samotné mediální komunikaci, k nimž došlo za uplynulých šest let (přeevším vývoj sociálních sítí a obecně "nových médií"). Celý text byl proto především nově zredigován a aktualizován, což vedlo ke snížení počtu stran (ze 413 na 390) a ke změnám ve struktuře podkapitol. V první kapitole byla vynechána po dkapitola 1.1.2.2 Média a mediální komunikace a nahrazena kapitolou Komunikační média. Zásadně byla přepracovány a rozšířeny podkapitoly Periodizace vývoje českých médií a zvláště Studium masových médií (do které autoři promítli aktuální poznatky získané studiem v posledních dvou letech).V druhé kapitole došlo vedle dílčích redakcí hlavně k uvedení zcela nového výkladu o proměnách mediálního vlastnictví v ČR (box 2.5). Ve čtvrté

  • Czech name

    Masová média

  • Czech description

    Druhé (přepracované) vydání monografie Maaová média (Jirák, Köpplová) zachovává formální strukturu prvního vydání (5 hlavních kapitol), ale dosti zásadně se liší obsahově a záměrem použité literatury, která byla zásadně inovována. Změny byly vyvolány změnami v samotné mediální komunikaci, k nimž došlo za uplynulých šest let (přeevším vývoj sociálních sítí a obecně "nových médií"). Celý text byl proto především nově zredigován a aktualizován, což vedlo ke snížení počtu stran (ze 413 na 390) a ke změnám ve struktuře podkapitol. V první kapitole byla vynechána po dkapitola 1.1.2.2 Média a mediální komunikace a nahrazena kapitolou Komunikační média. Zásadně byla přepracovány a rozšířeny podkapitoly Periodizace vývoje českých médií a zvláště Studium masových médií (do které autoři promítli aktuální poznatky získané studiem v posledních dvou letech).V druhé kapitole došlo vedle dílčích redakcí hlavně k uvedení zcela nového výkladu o proměnách mediálního vlastnictví v ČR (box 2.5). Ve čtvrté

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-262-0743-6

  • Number of pages

    392

  • Publisher name

    Portál

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book