Election campaigns
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F15%3AN0000035" target="_blank" >RIV/26482789:_____/15:N0000035 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.mup.cz/kalendar/volebni-kampane/" target="_blank" >https://www.mup.cz/kalendar/volebni-kampane/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Volební kampaně
Original language description
Centrum pro studium mediální kultury, katedra politologie a humanitních studií MUP a katedra mediálních studií MUP si vás dovolují pozvat na workshop Volební kampaně – tvorba, zacílení, efekty.
Czech name
Volební kampaně
Czech description
Centrum pro studium mediální kultury, katedra politologie a humanitních studií MUP a katedra mediálních studií MUP si vás dovolují pozvat na workshop Volební kampaně – tvorba, zacílení, efekty.
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Praha
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
32
Foreign attendee count
2
Type of event by attendee nationality
EUR - Evropská akce