Travel Agencies and the Young Travelers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F20%3AN0000101" target="_blank" >RIV/26482789:_____/20:N0000101 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=584" target="_blank" >https://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=584</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cestovní kanceláře očima mladých cestovatelů
Original language description
Cestování je součástí životního stylu, být tzv. zcestovalý je součástí vzdělání a sociálního statutu. Mladí lidé jsou velmi flexibilní, i v České republice se zlepšuje znalost jazyků a různé internetové platformy umožňují plánovat velmi efektivně. Tato situace významně ohrožuje cestovní kanceláře, který najednou nekonkurují pouze mezi sebou. Výzkum přináší vhled do přemýšlení a priorit mladých turistů. Dotazník s uzavřenými a otevřenými otázkami byl použit pro zjištění motivace pro individuální a organizované cestování. Deskriptivní metody statistiky jsou použity pro vyhodnocení uzavřených otázek a obsahová analýza pro vyhodnocení otevřených otázek. Výsledky výzkumu identifikují výzvy a příležitosti pro cestovní kanceláře. Nejdůležitějším motivem pro využití cestovní kanceláře jsou jednoduchost a jistota. Hlavním motivem pro individuální plánování jsou svoboda, nezávislost a cena.
Czech name
Cestovní kanceláře očima mladých cestovatelů
Czech description
Cestování je součástí životního stylu, být tzv. zcestovalý je součástí vzdělání a sociálního statutu. Mladí lidé jsou velmi flexibilní, i v České republice se zlepšuje znalost jazyků a různé internetové platformy umožňují plánovat velmi efektivně. Tato situace významně ohrožuje cestovní kanceláře, který najednou nekonkurují pouze mezi sebou. Výzkum přináší vhled do přemýšlení a priorit mladých turistů. Dotazník s uzavřenými a otevřenými otázkami byl použit pro zjištění motivace pro individuální a organizované cestování. Deskriptivní metody statistiky jsou použity pro vyhodnocení uzavřených otázek a obsahová analýza pro vyhodnocení otevřených otázek. Výsledky výzkumu identifikují výzvy a příležitosti pro cestovní kanceláře. Nejdůležitějším motivem pro využití cestovní kanceláře jsou jednoduchost a jistota. Hlavním motivem pro individuální plánování jsou svoboda, nezávislost a cena.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Ekonomická revue cestovného ruchu - Economic Review of Tourism
ISSN
0139-8660
e-ISSN
—
Volume of the periodical
53
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
11
Pages from-to
142-152
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—