All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Travel Agencies and the Young Travelers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F20%3AN0000101" target="_blank" >RIV/26482789:_____/20:N0000101 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=584" target="_blank" >https://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=584</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Cestovní kanceláře očima mladých cestovatelů

  • Original language description

    Cestování je součástí životního stylu, být tzv. zcestovalý je součástí vzdělání a sociálního statutu. Mladí lidé jsou velmi flexibilní, i v České republice se zlepšuje znalost jazyků a různé internetové platformy umožňují plánovat velmi efektivně. Tato situace významně ohrožuje cestovní kanceláře, který najednou nekonkurují pouze mezi sebou. Výzkum přináší vhled do přemýšlení a priorit mladých turistů. Dotazník s uzavřenými a otevřenými otázkami byl použit pro zjištění motivace pro individuální a organizované cestování. Deskriptivní metody statistiky jsou použity pro vyhodnocení uzavřených otázek a obsahová analýza pro vyhodnocení otevřených otázek. Výsledky výzkumu identifikují výzvy a příležitosti pro cestovní kanceláře. Nejdůležitějším motivem pro využití cestovní kanceláře jsou jednoduchost a jistota. Hlavním motivem pro individuální plánování jsou svoboda, nezávislost a cena.

  • Czech name

    Cestovní kanceláře očima mladých cestovatelů

  • Czech description

    Cestování je součástí životního stylu, být tzv. zcestovalý je součástí vzdělání a sociálního statutu. Mladí lidé jsou velmi flexibilní, i v České republice se zlepšuje znalost jazyků a různé internetové platformy umožňují plánovat velmi efektivně. Tato situace významně ohrožuje cestovní kanceláře, který najednou nekonkurují pouze mezi sebou. Výzkum přináší vhled do přemýšlení a priorit mladých turistů. Dotazník s uzavřenými a otevřenými otázkami byl použit pro zjištění motivace pro individuální a organizované cestování. Deskriptivní metody statistiky jsou použity pro vyhodnocení uzavřených otázek a obsahová analýza pro vyhodnocení otevřených otázek. Výsledky výzkumu identifikují výzvy a příležitosti pro cestovní kanceláře. Nejdůležitějším motivem pro využití cestovní kanceláře jsou jednoduchost a jistota. Hlavním motivem pro individuální plánování jsou svoboda, nezávislost a cena.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Ekonomická revue cestovného ruchu - Economic Review of Tourism

  • ISSN

    0139-8660

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    53

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    142-152

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database