All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Objectivity and edutainment: a case study on the relationship between digital influencers, media, and politics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F22%3A10152467" target="_blank" >RIV/26482789:_____/22:10152467 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.eammm.eu/dot-comm-pdf/2022_01.pdf" target="_blank" >https://www.eammm.eu/dot-comm-pdf/2022_01.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Objektivita a edutainment: Případová studie vztahu digitálních influencerů, médií a politiky

  • Original language description

    Cílem předložené studie je kritická analýza pohledů dvou influencerů na &quot;objektivitu&quot; médií a také na &quot;objektivitu&quot; obsahu, který sami produkují. Jejich obsah lze nejlépe pojmenovat jako edutainment, jelikož prezentují informativní obsah v zábavné formě. Pro tyto účely jsme zvolili instagramový účet Johany Bázlerové nesoucí název Jsem v obraze a YouTube kanál Karla &quot;Kovyho&quot; Kováře. S využitím kritické diskurzivní analýzy jak obsahu, který produkují, tak názorů, které prezentují v rozhovorech a podcastech, charakterizujeme jejich přístup k politické ekonomii médií a &quot;objektivitě&quot; jako naivní. Jejich přístup k těmto konceptům se následně propisuje do jejich nedostatečné transparentnosti ohledně &quot;subjektivity&quot; obsahu, který publikují, či ohledně způsobů jejich práce se zdroji.

  • Czech name

    Objektivita a edutainment: Případová studie vztahu digitálních influencerů, médií a politiky

  • Czech description

    Cílem předložené studie je kritická analýza pohledů dvou influencerů na &quot;objektivitu&quot; médií a také na &quot;objektivitu&quot; obsahu, který sami produkují. Jejich obsah lze nejlépe pojmenovat jako edutainment, jelikož prezentují informativní obsah v zábavné formě. Pro tyto účely jsme zvolili instagramový účet Johany Bázlerové nesoucí název Jsem v obraze a YouTube kanál Karla &quot;Kovyho&quot; Kováře. S využitím kritické diskurzivní analýzy jak obsahu, který produkují, tak názorů, které prezentují v rozhovorech a podcastech, charakterizujeme jejich přístup k politické ekonomii médií a &quot;objektivitě&quot; jako naivní. Jejich přístup k těmto konceptům se následně propisuje do jejich nedostatečné transparentnosti ohledně &quot;subjektivity&quot; obsahu, který publikují, či ohledně způsobů jejich práce se zdroji.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Dot.comm

  • ISSN

    1339-5181

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    30-38

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database